Şimdi Haberler

dedemle birlikte bitti sanırım “aç bakalım kızım radyoyu, ajans haberlerini dinleyelim” diyenler. artık soşıl  hesaplarımız arasında zarif  parmak tıkırtılarıyla gezerken alıveriyoruz bir sürü haberi. haber dediysem bizim buralarda her gün aklın sınırlarını zorlayan ne var diye bakar olduk sadece,  başka da bi haber yok aslında.

bugün ajanstwittır’dan aldığımız bilgiye göre memleket sathında aptallıklar  yine bitmiyor.  film festivali kapsamında ülkemizde bulunan  canımız gandalfımız ayn makkellın  – ki tüm dünyada bir lgbt aktivisti olarak da meseleyle derdini açık etmiş bir sevdiğimiz insan- onur ödülünü alırken yaptığı konuşmasında  kendinin apaçık bir eşcinsel oluşunun altını çizmeye çalışırken memleketimin geri beyni sahnede çevirmen olarak zuhur etmiş bu kez. kendisine çevirmen diyen zat, şahane bir sansürle yok saymış ifadeyi. skandal aptallığı tepki alırsa yanlış çevirdim pardon  deme yolunu bile bizzat kendi kapatarak apaçık bir geri beyinlilik sergilemiş, atlamış adamın kendini ifade ederken seçtiği en önemli ayrıntıyı.  ba ba ba . cürete bak

dişlerim ağrıyor oğlum sıkmaktan artık benim bu ve benzeri saçmalıklar karşısında. daha 4 sene önce gidip eşek yükü para bayılıp ağzımı toplattım oğlum ben ya. 4 sene geçti ben yine diş ağrıları çekmeye başladım. gece dişimi sıkmaktan uyuyamıyorum ben ya. soyut canavarlarımın neden olduğu panik atağım bile somut canavarlıklar karşısında köşesine çekildi ruhumda uslu uslu.

ekrana falan tükürüyorum bazen hızımı alamayıp. bu derece iyi değil ruh halim bilog. bazen de ama kalakalıyorum. taş kesiliyorum. her zaman küfredeceğimiz şey bir aptallık olmayabiliyor çünkü, bazen de salt kötülük sızıyor telefonlarımızdan ekranlarımızdan içeri . küfür bile edemeyip donup kalıyorsun öyle. özellikle twitırda twit altı yorumlardaki doz “hepimizi  öldürcekler bunlaaaaaaar ” diye bağırarak kapıkuleye doğru koşturacak kadar korkutuyor. elin ayağın zangırdıyor korkudan, sigara yakamadığım oldu elimin titremesinden benim öyle bir korku anında. Metin Altıok’un kızına yazılan bir yorumdu sanırım.  ölmeye ya da delirmeye yakın olduğunu düşündüğün korkular yaşatılıyor bize. öyle böyle değil. uyuyamıyoruz ya. öyle böyle değil. öyle böyle değil. nasıl?bilmiyorum. bilemiyorum.

onun için keşke çevirmen skandalıyla kalsa aldığımız haberler diyorum sadece.  “aptal! aptalllll! aptallllllllllll!” deyip kızarız en fazla.

ben burada bunları yazarken ölümünden 3 yıl sonra ya da şöyle diyelim 1270 gün sonra ya da şöyle diyelim soruşturmanın tam 5 savcı değiştirmesinden  sonra nihayet davası görülmeye başlanan Berkin Elvan‘a yapılanlar var mesela. alanlardan milyooooorlara yuhlatılan anneciğinin gözünde hâlâ o acı görülebiliyor videolardan bile, fotoğraflardan bile. dava başlar başlamaz başlayan avukatlara müdahale var meslela bugün twitır ajans haberlerinde.

dedem olsa, “kapat kızım ajansı, bi kadeh rakı koy bana bi de fasıl aç radyodan” derdi. şimdi ben de kendime diyorum ki “kapat kızım twitırı, git öreceğin kazak için excelde desen şablonu yap” diyorum.

gideyim de geyikler, kar taneleri nakşedeyim excele hücre be hücre.

bugün 6 nisan 2017.  Elektra iyi günler diler. Elektra! Elektra! Elektra!

Şimdi Haberler’ için 2 yanıt

Yorum bırakın