Depresif Bir Ruh Haline

 

hafta sonu önerileri diye yazıp gugılladım ama çıkan sonuçlar beni daha da depresyona soktu. bavulunuzu hazırlayın türü öneriler elimi bile kaldırmak istemeyen ruhumun vetosuna uğrarken, yeyin için gari önerileri “heee önümüz yaz akıllım, bi de ay çok şüşko oldum”bunalımı ile mi uğraşayım”çemkirmelerimle  göz ardı edildi. alın, çılgınca tüketin, alış veriş veriş alış şahane bacım  türü öneriler çocuk okutan sorumlu ebevyn taraflarımdan kınandı. ve  sonra ensesi kalın bir elektra olarak şunu sordum kendime: overdose belgeselden ölebilecek misin bakalım elektra?

evet, şahane çözüm. hı hı, hiç yaratıcı değilim.

şöyle de bi site buldum buyruuun 

yarın eve giderken iki günlük mutfak alışverişimi falan yapıp artık allah ne verdiyse dalıyorum belgesel diyarına. pijamalarım ve Binoche’un annesi olarak adlandırdığım eskilikten ölecek pofuduk peluş montumla 2 günlük 1. kanepe festivaline beklerim.

bu Binoche’un annesi deyimi aylemiz içinde gayet anlaşılır bir deyimdir. eskaza familya del gencos topraklarına ayak basar da ” binocheee, koş anneni giydim kızım” diye seslendiğimi duyarsanız endişelenmeyin. sadece polar monttan bahsediyorum. kızım 1 aylık yaralı bereli haliyle eve geldiğinde üzerimde o vardı ve beni anası sandı, montu emdi falan. ay bak yine gözüm doldu.

şimdiden mi başlasam belgesele ne? bu göz dolmalar iç titremelerim filan baydı billa beni ya. geç ey baharrrrr.

dur ben azıcık daha belgesel sıralamaya devam edeyim.

Bir Cevap Yazın

