Aç Kamu Spotu:

Sevgili youtuber, bir ricam olacak.  bi tarif bi şey verirken azıcık alçakgönüllü olur musun? bence ennnn iyisi bu, ay siz oyle mi yapıyosunuz, bunun en doğru yolu bu diye diye gözlerini belerttiğin zaman dil çıkarıyorum sana, malum falan olursa kızma sonra.

kapa kamu spotu.

 

naber blog?

bu hafta pek uğrayamadım yanına, zira hem evde işler hızlıydı biraz hem işte.

evde hızlandım çünkü yine içime domestik bir şeytan kaçtı. yoğurt mayala, semizotu ayıkla, süt artmış sütlaç yap, hadi çilek ziyan olmasın o kadar para verdin çilekli pie yap fısıltıları ile beni evde zaten popomun üzerine oturabildiğim 2 küsür saatte bile itekleyip dizilerimin başından kaldıran bu domestik şeytan yüzünden güzelim mini series The Crown‘ı bile bitiremedim kaç gecedir. ha, yapa yapa bunları mı yaptın diyenlere teessüflerimi ve bitmeyen bir çalışma yaşamı dileklerimi yolluyorum. bi kere o çilekli pie dediğini bi yapınca iki günde bir istedikleri için 3 kere yaptım. bu detayı bilmeden anca burun kıvır ay bunu mu yaptın diye.

işyerinde de benim ergen danalarla okul dışında haşır neşir olmak zorunda kaldım hep. bir gün aldık bunları azıcık doğaya karışsınlar diye arboretuma götürdük mesela. hoş doğa pek iyi gelmiyor bu evde piksellere baka baka büyüyen danalara. kimi  kazlarla kuğularla yan bakıyorlar diye dalaştı, kimi ufff her yer ağaç işte, çok sıkıcııaa diyerek 3 saatlik gezinin iki saatinde trip attı, çoğu da zaten buldukları her manzarayı  büzdükleri dudaklarıyla falan kapatıp çektikleri selfileri orda burda paylaşmaktan nereye götürdük getirdik anlamadan öyleee yürüdü yanımızda.  yok anacım, üzülmeyin bu çocuklara doğadan uzak yaşıyorlar diye. onların habitatı değil doğa. onlar kendi klostrofobik ortamlarında mutlu. valla.

başka bir günse daha beter bir etkinlikte başlarında durmak zorundaydım danalarımın. mezuniyet fotoğraf çekimi için en kocaman boy danalarımı  alıp fotoşoplu şahane fotoğrafları ile ünlü fotoğrafçıya götürdüm, sabahtan akşama kadar sırayla cüppeli cüppesiz, tekli ya da grup olarak fotoğraf çektirmelerine eşlik ettim. fotoğraf çekimi kişi başı 15 dakika sorun yok. sorun olan çekimin öncesindeki hazırlık, daha da vahimi çekilen en az 30 pozdan 10 tane seçmek. hayatımın tüm şu sırada neredeyse  tefrikalı fotoromana dönüştürülüp sosyal medyada günnnnlerrrce, haftalarrrca göze sokulan evresinde, -mezuniyet, evlilik, hamilelik, lohusalık falan filan- stüdyoda ya da başka bir yerde özel fotoğrafçıyla fotoğraf çektirme işini reddeden ben, o gün 10 poz için harcanan efor karşısında hissettiklerimi bir blog yazısına sığdıramam, mümkün değil.  sadece bir anektod kaldı aklımda onu yazayım: kızlarımın süsü püsü özenine oldukça sinik tavırla yaklaşıp kızları deli eden  bir delikanlımın yanına oturup “etme çocuuum, basma şunların damarlarına” deyince, ” hocam benimkiler düğünlerini, doğumumu her bir şeyi o kadar önemseyip kutu kutu böyle çekimlerden çıkan fotolarla arşivlemişler, ama n’olmuş? şimdi ikisi de beni diğerinin başına atıp boşanmaya çalışıyor. bunlar da iki gün sonra bu fotoğrafları bir kutuya kaldıracaklar o kadar. ” cevabı karşısında ” siz şeedin ya, devam edin, biz şu karşıdaki ocakbaşında iki tek atalım , çıkışa geliriz” demek istedim.  tabii ki demedim, saf mısın?

neyse, işte daha var ufak tefek bir kaç detay gelip bıdırmanmamı engelleyen de çıkış saati geldi.

yazarım ben sonra.

 

Aç Kamu Spotu:” üzerine 2 düşünce

  1. Ay Elektram hakikaten yorulmuşsun, ergenlerle ve onların bir boy büyükleriyle uğraşmanın ne demek olduıunu iyi bilirim, 28 yılımı vakfettim keratalara 🙂 üstelik benimkiler bu kadar teknolocik değildi, otla çöple falan mutlu edebiliyorduk, yakantop, istop neyin oynuyorlardı 🙂
    Bu yorumu bırakabileceğimden emin değilim ama yine de yazdım, yazınca sohbet ediyormuşuz gibi geliyor. Şu tatsız ve giderek daha da sasılaşan gündemde bir nevi cankurtaran simidi işte. Hadi gittim ben…

    • Günaydın örtmenim 🙂 ben şu kadar senedir hep zurnanın zırt deliği olan boylarıyla çalıştım liselerde. valla her geçen yıl büyüme yaşının giderek düştüğüne şahidim çocuk egemen aile yapısı sayesinde. bu çocuklar büyümüyor anam babam. üniversiteye yollayacağım, evine yakın yerdeki ile sınırlıyor idealini. neymiş trafik çekemezmiş. sanki ortaokul bebesi. ideal mideal hak getire çoğunda. çok fena çok 😦 neyse, yorumunu bırakabildiğine sevindim. Öperim çok. Yine gel 🙂

Bir Cevap Yazın

