Hep Yoğun musun ya

diye düşünecek olursanız, evet canım, hep yoğunum. zira ben boş duramıyorum. e bi de çalışan bi insanım, e bi de evinde salatasız sofra kurduğunda gece yorgan altında ağlayacak kadar saçma domestik bir yanım var. ondan yani, yoğunum epey.

şu anda ama işten güçten bahsetmeye gelmedim.

şu anda dinen lodos sonrası sıkıntımı şikayet etmeye geldim.

bu lodos eserken ayrı dinince ayrı dert getiriyor bana. eserken “kaaaaç, giiiit, durmaaaa” rüzgarı estirirken, dinip de o yağmur öncesi sıkıntısı ile başbaşa bırakınca ” ay parmağımı kıpırdatacak halim yok bayılacaaam” halleri ile başbaşa bırakıyor da gidiyor. şu an parmağımı oynatacak halim yok deyip yalan atacak değilim bu yazıyı yazdığıma göre, ama parmağımı bari oynatayım diye yazıyı yazdığımı söyleyebilirim değil mi ama?

içim zaten sıkkın.

bir hafta önce bir öğrencimi kaybettim, öğrenciler de kendileri gibi birini kaybedebilmenin bu kadar kolay olduğunu şrak diye anladıkları  şok sürecinde olduğundan onların gamı kasavetini de bolca yüklenmek zorunda kaldım haliyle. konuş, anlat, dinle, bekle ağlasınlar,yas süreci yönetmek kadar sıkıntılı az şey var bu meslekte. üstelik sen de yastasın. sevdiğin bir çocuğu kaybetmişsin.

kötü be.

hayatı ciddiye alma diyesin var, diyemiyorsun, çocuklar daha 15-16-17 yaşında. sen 47 yaşın yaşanmışlığıyla dersin de,hatta bunun gerçekten böyle olduğunu bilirsin de,  onlara bunu kendilerinin deneyip görmeleri için umut vermen lazım.

anlayacağın zaten baş ağrılı, iç sıkıntılı günlerin üzerine bugün İstanbul havası kapanışı lodosunun sıkıntısıyla yapıp tuz biber ekti üzerime.

işte şimdi başa dönelim. keşke sana bitmeyen işlerden bahsetseydim biten bir yaşam yerine de sen de ufff, yine mi yoğunsun ya deseydin.

ama olmuyor işte bazen.

 

Hep Yoğun musun ya” üzerine 2 düşünce

  1. off ne zor gencecik bir insanın kaybı…başınız sağolsun elektram. genel iç sıkıntısına gelince…bu ülkede yaşamanın armağanı bence o bize, lodos falan bahane…

    • çok zor Şulem. Ölüm hep sarsıcı da böyle gencecik ve pat diye, çok fena. Ülke Lodos olmuş kafamıza vuruyor. Valla haklısın 😦

Bir Cevap Yazın

