Sabah Uyanmamla

şu saate ulaşmam sanki aynı zaman dilimindeymişçesine yoğun bir gün bugün.

zaten sınav sonuçlarının açıklanacağı günlerde odamın bembeyaz suratlı öğrenciler tarafından kabe yerine konmasına alışkınım da bir de veliler zırt pırt taciz etmese.

“niye açıklanmıyor elektraaanım?” valla bilmiyorum, eskiden gün falan da vermezlerdi dua edin artık gününü biliyorsunuz. saat vermiyorlar henüz. bekliyoruz biz de sizin gibi.

arkadaş ben sınav sonuç gazetesinin akşam baskısını beşiktaştan alıp sonucumu öğrenmiş bir kuşaktanım. tamam anlıyorum teknoloji çağı  falan da bugün açıklayacağım demiş işte, başka da bir şey bilmiyorum.

bir de şehir efsanesi gibi dönen yalan dolan haberler. ” elektraaanım sınav sonuçlarına elle müdahale ediyorlarmış bu yıl, tanıdıklarını falan aralara yerleştiriyorlarmış. öyle mi? ”

“valla bana kalsa beklerim, yaparlar da” diyemiyorsun öyle tabii.

“bu sene sınav saatini kaçıranlara bugün ek sınav yapıyorlarmış elektraaanım, ondan mı acaba? ” “hahahah, ulan kurtarma sözlüsü mü bu yahu. kaç milyon gencin hayatı. olur mu öyle şey?”  diyemiyorsun da, yok yok, yetişmez onlar aynı gün hem yapacak hem değerlendirecek, daha önce tespit edilmiş olanların arasına onları yerleştirecek falan. yok. değildir” diyorsun işte bilmiş bilmiş.

ahahah, bi de bu ana babalar internet trolleri karşısında çok çaresiz. Öğseyyeme’nin ekran görüntüsünü alıp manüpülasyon yapmak pek bildik bir troll eşekliği. yok açıklandı yazısı yazmak o görüntüye, yok oğhal nedeniyle sınav geçersiz ilan edildi yazmak falan. bu troll’ün ağına yakalanan ana baba “neden rahatsız etmeyesiniz ki “şeklinde bir kartvizit bastırıp dağıtmış olacağım ki şuursuz bir anımda hooop telefon. “yok hanımefendi beyefendi, itibar etmeyiniz rica edeceğim” de kesmiyor ki anam babam bunları.  biri çemkirdi yüzüme” cep telefonunuzun numarasını verin ekran görüntüsünü watsaptan atayım madem inanmıyorsanız” diye. dedim “yok, dikkate alacağım tek site açık önümde sabahtan beri, refreshleyip duruyorum. dediğiniz gibi bir şey olsa ben görürüm”  cümlesini düzgünce kurabildim  sakinliğime kendim de şaşırarak. yemekten sonrama denk geldi de sanırım ondan, yemek pek keyifli idi zira bugün. hazla doydum. benimle oturup “ne olacak elektraaanım bu memleketin hali” geyiğinin boynuzunu kırmak isteyenleri hiç saymıyorum zaten. oldu canım. “hem sen memleketi bırak anam babam da bu senin çocuk niye böyle sorumsuz?” desen suratına kapatır bi de bu.

ay neyse.

yoğun bi gündü bugün.

bugün işe gelirken bloga izlediğim filmleri, sakin geçen haftasonumu, kindle cangılında rastladığım incecik ama pek keyifli dedektif romanını falan yazacaktım ama kısmet değilmiş.

bi de kendime not: izlemeye başladığım fecii üst sınıf amerikan manyak aile yapısı üzerine kurgulanan big little lies dizisinde rastladığım “helikopter ebeveyn” tanımını pek sevdim. üstelik bugünkü manyak ebeveynlerden yazmak suretiyle intikam almamı cuk diye sağlayabilirdi. ama kafam seme gibi. bi ara el atıp yazayım. bu notla size de yeni dizi duyurmuş oldum hadi bakalım 😉

gideyim de öğseyeme sonuç ekranını refreshleyeyim iki dakikada bir. parmak kası çalıştırayım.

Sabah Uyanmamla” üzerine 6 düşünce

  1. Helikopter ebeveyn benim de hoşuma gitmişti, iyi bi tanımlama özellikle bazı günümüz insanları için, detektif romanını merak ettim çok fena, öperim Elektram..

    • Serpicim, helikopter ebeveyn duyduktan sonra biraz da araştırdım yeni ama etkili tanımlamalardan bence. ben sosyolojik bir tanımlama yapıp duruyordum hep çocuk egemen aile yapısı diye sorun aileden ziyade anne baba bireylerin psikolojisinde. o nedenle psikoloji biliminin olaya el atmış olmasına sevindim bu tanımı görünce. durum giderek vahim hale geliyor anne-baba-çocuk ilişkilerinde. daralıyorum yeminle 😦 neyse. konuşuruz bir ara yine 🙂 Kitap ise P.D. James ‘in Kadınlara Göre Değil adlı kitabı. daha önce yazmıştım bu gerilim, polisiye türüne son 1 yıldır falan sardım. kindle’da ne varsa okuyorum. Türle yeni tanıştığım için zevkim de yeni yeni gelişiyor bence 🙂 bu konuda epey yazasım var ya dur bakalım. yeni ve eski karşılaştırması yapabilecek kadar okudum gibi 😀 öperim.

      • Bende bir kitabı var o yazarın, adını unuttum, okuyayım valla merak ettim.
        Sevdiğin kitapları arada yaz bence 🙂

  2. Elektram,
    Her sene her sene bu heyecan ve darlanmaları yaşaman oyy, pek zor valla! Ne diyeyim kolay gelsin
    Kendilerini kafa karışıklığından ve ana baba symbiyosisinden kurtardığın gençlerin duası iyi gelecek, sana. 🙂

    • ay valla kasılıp kalıyorum yılda kaç kere, mmmmmm?. ygs, lys, tercih, yerleştirme sonuç … 4 kere valla. üzerimden kamyon geçmiş gibi oluyor. işte bilmiyorum dua edenler bed dua edenlerden çoktur diye umuyorum 🙂

  3. Serpilcim, benim kindle’da bir tek bu kitap var ama araştırdım P.D. epey övülüyor. bir kaç daha e kitap bulmaya çalışacağım. yazarım denk geldiklerimi tabiisi 😀

Bir Yanıt Bırakın

