Cumartesi acaiblikleri

sabah daha işe gelirken açtığım twitterda şununla başladı olaylar:

acaibulcumartesi

tam daha alllaaam üzerime kahve atın anlayamıyorum derken şu geldi:

töbe estafurullah demeye kalmadım şununla sarsıldım:

sehit-omer-halis-dem-0b63dff36ac0fe1d806b

şehit pastası acaipliğini anlamaya çalışırken şu geldi:

C7woMyiWkAEyzaM

ben şimdi işten çıkıyorum. Beşiktaşa gideceğim, martı falan görmeye bile razıyım -ki kuş korkum malum. – razıyım, çünkü hala dünyanın benim bildiğim dünya olduğuna inanmaya ihtiyacım var. hadi çıktım.

Cumartesi acaiblikleri” üzerine 2 düşünce

Bir Yanıt Bırakın

