Ergen Kavgası

arasında kalıp şiddete uğramış bir elektra olarak günaydın diyorum bugün sizlere.
detaylar bildik detaylar.yan baktın düz baktın vay efendim ters baktın.
memleket ne ki gençler ne olsun.
onlara mı kızayım yani.
tehdidin, dayılanmanın bini bir para olan memlekette büyüyen bu çocuklardan ne beklenir ki.
onlara mı kızacağız şimdi.
etlerine butlarına bakmadan dünyadaki her şeye kafa tutup posta koyanlar, portakal kesip bayrak yakıp falan dayılanların dünyasında bu çocuklara davranışlarının yanlış olduğunu mu anlatabiliriz?
yok aslında valla sinirli değilim, hatta şu anda odamda bunları yazarken gülüp duruyorum. anaaa, şiddet mağduruyum la ben deyip deyip gülüyorum. yavaş çekim olayı canlandırınca zihnimde yeniden, halimi düşünüp pek gülüyorum. daha koridorun dibindeki öğrencimin manyak bakışlarından bir terslik olduğunu sezip ona doğru yürümem, arkadan koşarak gelenin ayak sesleriyle olayı tam olarak çözüp senkronize olarak çıkan iki yumruk arasına kendimi can siperane atışım ve böğrüme inen yumrukla ohaaaa deyip yumruk atanı duvara yapıştırmam. duvara yapıştırdığıma “ama çok ayıp ama yaa, canım yandı ama” falan diye dert anlatmaya çalışmam. ahahah, düşününce okulun duvarına şöyle bir sloganlama yapma hakkım doğmuş gibi hissediyorum:

if

 

aksiyonu bol bir sabaha dönüşmeden önce, iyiydi sabah oysa ki.  bir kahve eşliğinde sınav oturumları falan hazırlıyordum sığınağım odamda. lys karneleri çıkmış 12’lerin, onlara laflar hazırlıyordum “ulan bu netler ne, tüüüü” diye diye.

Bir de Spotify’da Can Kazaz açıp dinliyordum ki, en çok bunun için kızdım bak şimdi. Can, modumu gün içinde kullanacağım iyi bir hale eviriyordu. şimdi hiç dinleyesim yok. dur daha sert bi kaç müzik bulayım.
ama siz Can dinleyin. mesela şunu:

 

ya da Marc Aryan cover’ı olan şunu.

Dur ben gidip duvara sloganımı yazayım da geleyim. ü hü. dayak yedim laaaaan.

Bir Yanıt Bırakın

