Sabahın Köründe

uyandım.

İzin günüm ama uyandığımda ve uyuyamayacağımı anladığımda saat 8’e geliyordu.

Giden uykuyla kavganın gereksiz olduğunu bilecek bir beden yaşım var şükür. kalktım. Kahve yaptım yatağa dönüp önce instagram ardından twitter azıcık gezdim.

sabahın köründe etkileşmek canı çekmiyor insanın ne bir kalp bıraktım fotolara ne bir retweet olsun yaptım.

içimden çok takdir ettiklerimi akşama kalplerim .

retweetler menşınlarsa bilemiyorum, belki yapmam.

yeni başladığım kitabın içine girmeye çalıştım. çok okumanın arızası bu sanırım, yani üstüste demek istiyorum. çok okumanın havasını atayım diye yazmadım o cümleyi. biri bitip kapatıp sindirmeden kitabı pat diğerine başlamak. bilirsiniz . işte bunun arızası şu: yeni kitap akana kadar bir 30-40 sayfa ziyan oluyor . ittire kaktıra yeni isimlere, mekanlara, olay kurgularına alışmaya çalışıyorsun. neyse bu  yeni başladığımın da ilk 30’undayım anca daha yeni kahramanımız ispanyol dedektif ve onun bağlı olduğu ofisin şerif yardımcısı öküz aleyhisselamın adlarına alışabiliyorum. kadın kahramanın adı Anne. Bu da bir sorun oldu şu ana kadar. Çocukların annesi, Anne’nin annesi Anne’in kendisi falan. hofff. Sıkıldım. Çevirmenin yerinde olsam bir skandala imza atmak pahasına Maggie falan yapardım adını Anne’nin. Skandal patladığında ben destek verirdim, gidip” haklı ama, bizi düşünmüş ne var” türünden okur görüşü bildirirdim. Sabahın yatak kısmında manzaraya bir adet bioche kafası, patisi, kuyruğu , göbeği falan ekleyiverin hayalinizde. Çünkü ben bunları yaparken o tüm varlığıyla yanımda oluyor genelde. Hatta ilgi çekemezse gardrobun üzerine çıkıp oradan kafama falan da atlıyor. atlamadan önceki halleri çok komik şapşalın. bir sağa bir sola gidiyor, bir ardılıyor atlayacağım diye yemiyor dönüyor, mızır mızır mızırdanıyor bu sırada oyun için ona bunları yaptırmak zorunda olan bana, kenara gelip popoyu ben fareymişim de o da beni yakalayacakmış gibi sallayıp sallayıp hooop. ay çok şapşal dur gidip burnunu öpeyim de sonrasını anlatayım.

Neyse,bu kısmın üzerine kalktım akşama fırına atarım dediğim şeyleri sosladım. düdüklüye kurufasulyeyi koydum. o da yarına yenir. işten gelince yemekle uğraşmam. bir pilav yanına turşu yoğurt bitti. tavuk didiğim vardı ondan da bir çorba uydurdum yayla benzeri.  Akşamın kıvırcık salata planına uygun olarak salata malzemelerini bile sirkeli suya yatırdım. o derece.

evet, henüz kahvaltı yapmadım. kahvenin üzerine çay içtim bi sürü. ha bi dilim kek yedim. ondan sanırım açlık hissetmiyorum henüz. saat şu an itibarıyle 11:36. gün için niyetim bir film izlerim birazdan. Yün yutan devasa bir ağıza dönen battaniyeyi dürtelerim bir iki. sonra alışveriş bahanesiyle çıkarım. AVM denen şeyler içinde tek sevdiğime uzatır yolu, hem alışveriş hem de kahve eşliğinde kitap okuma ile günün gündüz kısmını noktalar eve dönerim. Bilemiyorum yani. Şimdilik böyle. Ha bir de birazdan instagrama şunu yüklerim sanırım. Çay da abdi babanın abdest suyu gibi çıkmış ama neyse. yalnız battaniye kuzey ülkelerine yerleşmemi sağlayacak kadar HYGGE oluyor valla. Mum falan kolay. Bu battaniyeyle “ooo elektranım, felsefemizi çözmüşünüz, buyrun vatandaşlık” diyebilirler bana.

dsc_0219-01

Sabahın Köründe” üzerine 6 düşünce

  1. Elektra’nım,
    Hoşgelmişiniz, aa! nasıl da şaşırdım burada senden iz görünce.
    Hem de uzun uzun yazmışsın bir öncesinde.
    İyi yaptın iyi.
    Gel sen, yaz sen.

    • Sürpriiiz 🙂 dedim ıssızladın elektra. yaz bakıyım. yazdım. ilkini iki günde bitirdim vala aramızda kalsın. ay ne zor oluyor ara verince. neyse. Sizin şalanjlara falan katılayım dedim ama, dedim dur. zorlama kendini şimdi. olmadı kendi şalanjını yaparsın belli mi olur 😉 öpüyorum çok.

    • Bİlmem kaçıncı kez bir hamle daha yaptım diyorum Zeldacım, ya. dur bakalım. Ama güzel karşılanmak mutluluk verici 🙂

Bir Cevap Yazın

