Bahar geldi ya,

yani belki tam olarak geldi diyemeyiz ama Mart’tayız ya işte cemreler bir bir düştü ayrıca ve de benim iç sesim başladı ” başka türlü, başka türlü, başka türlü. bu değil. burası değil, böyle değil….bir şey yap, bir şey ekle, bir şey çıkar, bir şey değiştir, yap yap yap. ” demeye. tamamdır, bahar geldi işte.

her sene daha da yaklaştığımı duyumsadığım o kesin değişikliğe, İstanbul’dan gitmeye, köye yerleşmeye,  tavuk, inek, domates, soğan, patates, bol yeşil az insan yavaş yavaş yavaşşşşşşşşşşş yaşayacağım keskin ve çok gerekli değişime dair bir sabırsızlık içimde.

bir yanım daha da erteleme hadi derken, bir yanım ya dur bir yıl daha sıpacık ailesiyle olmanın keyfini sürsün diyor.

bir yanım hiç bir zaman tam olmayacak oraya kurmayı istediğin düzen, git eksiğiyle yaşa gör, belki eksik dediğin eksik değil de tastamamdır derken, bir yanım ya olsun bir  iki yıl daha çalış, işin var işte, rahatsın da şımarıklık etme; öyle ya da böyle kenara koyacağın para ,sana olmadı sıpaya gerekecektir diyor.

yani benim terazi burcumun kefeleri bir aşağı bir yukarı gidip geldikçe, e bahar da kafama vurdukça, e zaten eeeeee yani iken. ne bileyim.

yani çekilmez bahar elektrası olarak evde yine yerinde duramaz keçi formunu aldım. pat balkona çıkıp çiçekleri dürteliyorum, pat boyaları elime alıp şimdi nereyi boyasam diye bakınıyorum, pat mutfağa girip evde kimsenin aman da illa yap demediği şeyler deniyorum. sonra bir anda bütün enerjim, hevesim bitiyor, ekmek kesip sofraya koymaya bile üşenen bir elektraya dönüşüyorum.

bahar güzel de kafası fena anlayacağın blog 🙂

ama olsun. giderek artan istek, çok yaklaştığını söylüyor değişimin.

kimbilir, pat diye belki de ….

 

 

 

 

 

Bahar geldi ya,” üzerine 2 düşünce

Bir Cevap Yazın

