Seyrek Yağmur

altında

“Hayat azalarak sonsuza gidiyor, azalarak sonsuza gidiyor, azalarak sonsuza, azalarak… “

Seyrek Yağmur

 

Hepimizin canı sıkkın.

Moralsizliğimiz umutsuzluğumuzdan.

iki sevinsek utanarak etrafa bakıyoruz.

kabalık, cehalet, dar kafalılık, pespayelik gırla artık.

kendi adıma zaten pamuk ipliğiyle tutturduğum aidiyetimi tümden yitirdim.

Neyse. Sevimsiz.

Barış diyorum, Bıçakçı hani. 4 yılın üzerine yeni kitabı çıktı ya hani Hani benim cümlelerini parmaklarımla seve seve okuduğum canım canım yazarım. İnsanı anlatır ya hani en zayıf olanlarını bile seversin onun insanlarının. Saftırlar, iyidirler, kırgın da olsalar ince bir iyimserlik vardır ya hani onlarda hep. Hah, işte Barış da yılmış. yazamamış, eli gitmemiş. Kahramanının neresinden tutsa başlasa anlatmaya bıkıvermiş sanki yazarken. Sanki ne anlatayım ben size bu topraklardan der gibi. anlatacak ne kaldı, bakın bi etrafınıza buradan artık edebiyat mı çıkar gibi.

Beğenmedim demem ben, diyemem de. Ama beğendim de denemiyor işte, çünkü o da beğenilsin diye yazmamış gibi zaten . Bu haldeyiz, camımız penceremiz kalmadı, nefes alamıyoruz demek için yazmış. “Anlayın beni de canım biraz” demek için yazmış. Ha bir de fotoğraf altı alıntı yazarı olmaya tepki göstermek için yazmış 🙂

Sanki,- demeye dilim de elim de varmıyor, umarım yanlıştır önsezim, çünkü en çok ben üzülürüm- sanki bir daha yazmayacakmış gibi yazmış.

İşte demiş diyeceğini daha ne desin:

“Hayat azalarak sonsuza gidiyor, azalarak sonsuza gidiyor, azalarak sonsuza, azalarak… “

Seyrek Yağmur” üzerine 2 düşünce

    • nedense ben mitini yıkmaya çalıştığını düşündüm. Bence sıkıldı şu alakasız foto altı üstü aforizma cımbızlamalardan 🙂

Bir Yanıt Bırakın

