Sabah yolumu yine parka düşürdüm

yerlere düşmüş yapraklar yağan kardan sonra artık sonbahar olmadığına, kışın geldiğine ikna, kuruyup kararmaya nihayet razı olmuş gibilerdi. ki kendileri kar yağana kadar hoppa bir sonbahar güzelliği içindeydiler. yaşlandığını kabul etmeyen insanlar vardır hani, abartılı genç kılıklara bürünüp acıklı bir reddediş gibi gezerler etrafta. genç hissetmekte sorun yok, genç olduğunu sanmakta sorun sanırım. o kısım hastalıklı biraz. İşte yapraklar öyle garipti kar yağana kadar. kurumuş yüzlerine çalınmış abartılı bakır, kırmızı tonlar. bugün ise hepsini olgun bir kabulleniş içinde buldum parkta. azalmışlar, eksilmişler, solmuşlar ama çok güzel bir sükunet içindeydiler. her şey yerli yerinde ve tam da olması gereken zamandaydı bu sabah. ben bile.

bu yazıyı götüreceğim yer yine fotoğraflar olacak en sonunda elbet ama, bir de müzikten konuşalım.

müzikçalarımla arama bir mesafe girmişti bir süredir. biraz panikatağım nedeniyle olduğunu sezer gibiydim. kulaklığı taktığımda etrafımdaki seslerden yalıtmak kendimi tekinsiz geliyordu bahsettiğim müzikçalarımdan kopuş sürecinde. sesleri duymam, bir şeyler olursa müdahale edebilmem için gerekiyor gibi bir tedirgin hal  hani. evet, saçma. ama kulaklığımı takıp yola koyulduğum anlardaki bir şeyler olacak beklentisi içindeki tedirginliğimin kulaklığı çıkarınca azıcık dindiğini fark edince, ya da yine kendi saçma kurgularıma kendim inandığım için bile bunun iyi geldiğini farkedince diyelim, ki ikisi de aynı kapıya çıktı sonuçta ve müzik dinlemekten vazgeçtim yollarda.

bu sabah parka girerken canım müzik dinlemek istedi, her yer pazar sabahı durgunluğundayken ne olabilir ki diye de düşünmüş olabilirim, sonuçta müzikçalarımın kulaklığını takıp müziğin sesini açtım. yaptığım dinleme listelerimi bile unutmuşum, rastgele moduna geçip yolla canım bana oradan bir müzik dedim ve Joy Villiams’ın sesi ile suratıma şapşal bir gülümseme geldi oturdu. Civil Wars  sever misiniz? ya şu şarkılarını?

Ben çok severim.

O zaman canım blogum sunshine’ım n’apalım. müziği de koyduk, azıcık bıdırdadık da. yeter. fotoğraf da koyup görüşürüz diyelim ha? Görüşürüz.

1660574_1490127951276588_819805248_n10706712_1540393076194649_1601799038_n

Sabah yolumu yine parka düşürdüm” üzerine bir düşünce

Bir Yanıt Bırakın

