Dün Bütün Gün Evde Tembellik Yapayım Dedim

yapamadım tabii.

Kendimi zorlayıp yapamadıklarımdan biri de yeni yıl ruhuyla sarılıp sarmalanmak.

olmuyor.

Geçen yılda çok kıymetlimi bıraktım ve gelecek olanda o yok.

neyini kutlayayım ki ben bunun.

neyse.

dün hadi bi gayret kalk da evi tarçın kokut diyerek kurabiye yaptım evde.

güzel güzel piştiler diye ödül olarak kar serptim üstlerine.

aslında biraz zorladılar bu sefer beni, hamuru bir türlü toparlayamadım, sonra tam toparladım kum gibi oldu kaldı, açamadım falan. tezgahın üzerinde yumruklaya yumruklaya yola getirip açabildiğim kadarıyla yapıverdim. biraz sert oldular ama kahvenin çayın yanına bayılarak yiyor evdekiler, sert oluşuna da bir şey demediler. ne tatlılar ya 🙂

basit bir tarif 2 yumurta, 50 gr. kadar tereyağ, yarım çay fincanı sıvı yağ, bir paket kabartma tozu, iki tatlı kaşığı zencefil, 2 tatlı kaşığı tarçın, 4 fincan pudra şekeri.  hepsini bir arada koy , sonrası yoğur babam yoğur.

edit-edit: sevgili ekmekçikızcığımın zarif hatırlatması ile fark ettim ki acemi yemek tarifçisi olarak un yazmamışım. efendim 4 bardak diyor tarif ya, siz yarım bardağını sonradan yavaş yavaş ekleyip yoğurun. kulak memesi kıvamı canım 😀 blogum için tarihi bir an bu. ilk kez kulak memesi yazan bir yazı içeriyor. goole amca yaz bunu yazz 🙂

mutfaktaki hamur toparlama savaşını kazanıp yorgunluk kahvemle salona bir geçtim ki bana da ödül gelmiş. kar başlamış.

iyi bir şeyler, yılbaşı ruhuna sarınayım diye bana kıyak mı yapmaya çalışıyor bilmiyorum, o ruhtan çok uzağım ama kar bu.

Çok sevindim.

Bu akşam daha da etkili olacakmış diyor ya okuduğum yorumlar, dur bakalım.

Börek yaparım patatesli çok yağarsa.

adak adadım bak 🙂

Cİngılbels kurabiye

cingılbellskurabiye

cccc

İyi yıllar blog, güzel geçsin yeni yılın.

Reklamlar

Dün Bütün Gün Evde Tembellik Yapayım Dedim” üzerine 4 düşünce

  1. Ellerine sağlık kar ve soğuk sever canım arkadaşım. 🙂
    Bişi sorcam, un ne kadar, ölçüsü var mı ya da kulak memesi yumuşaklığında aldığı kadar mı? 😉

    Kıymetli olanı kaybetmenin tesellisi yok tabii, eski yılda da yeni yılda da…

    • Teşekkür ederim :)) Un yazmamışım di mi? 🙂 hahaha, acemi yemek bloggerıyım aplaaa, idare ediver. 4 bardak tarifte ama ben önce dolu dolu 3 koyup diğer kısmı yavaş yavaş yedirip hissede hissede yapıyorum . ba ba ba ba , bana bak ya:))) kıtır kıtır güzel bir şey oluyor. bir ksımının üzerine esmer şeker tarçın karışımı serpip verdim fırına, bir kısmını da çıkınca pudra şekerledim. sen yapıp o kum gibi olup toparlanamamasının nedenini bana da anlatsana ya :))

      Kıymetli olan kısmında ise, yapacak bir şey yok evet, çok acıtıyor yine de. ve hala. ve korkuyorum ki hep .

    • ah, fotoğraflarım beğenilince ne çok seviniyorum ben. yeni oyuncağım fotoğraf Mümine, Ama ne fotolar var yemek bloglarında ya hu, daha 35 bin fırın kurabiye yapmam lazım benim. Yine de teşekkür ederim. İyi yıllar sana da.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: