Hayat bazen

aklına bile getirmediğini gerçeğin kılar.

dilinin bildiği, aklının aldığı sandığın şeylerin ne demek olduğunu yüreğini kanırtarak  bildirir insana.

yokluk mesela,.

ontolojik bir problem olmaktan çıkıp akılla değil duyguyla kavrarsın yokluğu, yok olmanın gerçekliğini.

uzatacak halim yok.

ilk acının ateşi geçtiğinden beri aklımın almakta zorlandığı şu cümle sadece: “Artık babam yok. “

Hayat bazen” üzerine 6 düşünce

  1. Her ölüm erken ölümdür diyen şairi anarak söylüyorum. Artık babam yok diye başlayan cümleyi ilk kurduğumda 19 yaşımdaydım. O zamandan beri eksiğim… Anılarınızı aktarmak için aynı heyecanla yaşamaya değer diyorum. Butterfly

    • Sevgili Butterfly, ölümün doğru zamanı yok,doğru. babanı kaybettiğinde hep küçüksün. Bildim, öğrendim. Sevgiler.

  2. denecek fazla bir şey yok. sarılıyorum sana sıkı sıkı birtanem. bu yokluk duyguyla yaşamaya alışıyorsun bir süre sonra, burnunun ucu her daim sızlıyor ama, yaşadıklarımız yanımıza kâr diye avutuyoruz kendimizi. güzel insanlardı hepsi. ışıklar içinde yatsınlar…

    • Işıklar içinde yatsınlar Şulecim, burnumuz sızım sızım sızlarken onların ne kadar iyi olduğunu düşünüp biraz olsun mutlu olalım bize ait oldukları için. Sarılırım.

Bir Yanıt Bırakın

