Sabahlarım

914784_808678002499237_1176578653_n

günün geri kalanındaki çılgın temponun aksine çok dingin.

Binoche var ayak ucumda her sabah.

hakan’ın yokluğunu fırsat bilip duygusal boşluğumdan yararlandı sanırım 😛

bir yaşına az kala yazın hakan’ın benden gizli deldiği yatağa çıkılmaz kuralını bir de ben kaldırmış oldum kendi elimle. artık yatağımız üç kişilik, yapacak bir şey yok.

binoche (1 of 1)

binoche2 (1 of 1)

binoche3 (1 of 1)

gecenin yarısında istemsizce attığım kolumun ya da elimin ona oyun çağrısı olmadığını anladığı gün daha rahat edeceğiz yatağımızda o ayrı .

gece gece tırmalanmak ya da ısırılmak pek de hoş olmuyor zira 🙂

sabahları kitaplarım var sonra.

erken kalkma alışkanlığımı yazın tüm tembellik çağrısına rağmen bozmadım, sabahın sadece bana ait saatlerini seviyorum artık ve erken kalkmak erken kalkmak değil benim için. Gün artık benim için o saatte başlıyor.

günün kendime ayrıdığım o bir, iki saatlik dilimi dışındaki her an sürekli koşturuyorum.

yine yeni bir iş, yeni bir düzen kurma telaşı, veliler, öğrenciler, açılacak sınıflar, bozuk klimalar, patlak ampuller, bilgisayar girişi bozuk projeksiyon aletleri, alınan paralar, verilen paralar, bozuşup birbirlerine buğuz yapan asistanlarla içilen barış kahveleri falan filan .

ama sabahları ayağımı ısırmak için yalayarak  hijyenik kılmaya çalışan binoche var.

iyi ki var.

binoche2 (1 of 1)

yazarım ben yine bir ara, haydi kal sağlıcakla blog.

 Güncelleme: Dün gece bu yazıyı yayınladığıma adım gibi eminim, ama bu gece bir baktım ki yazı yok. Bir daha yayınlıyorum ama bir terslik olduğunu seziyorum. sanki diğer yazıyı ben göremiyorum da bu ikinci kopya  yeniden yayınlanıyor gibi Dur bakalım 🙂

 

 

 

Sabahlarım” üzerine 2 düşünce

  1. komiğiz kızım biz, ben de miçoyla paylaşıyorum artık yatağımı, kendi koyduğum yasağı, kendim deldim ağustos ayında 🙂

    ve evet, bence de iyi ki varlar 🙂

Bir Yanıt Bırakın

