Demiştim Duramıyorum Diye

ta ne zamandı.

hani şu baharla birlikte boya faslına başlamıştım, o zamanlardan.

Çıkarıp çıkarıp istiflediğim kumaştır, kurdeledir bakıp duruyorum diye.

ama o zamanlar hevesle istiflediğim kumaşlar bir türlü içime sinmemişti.

Bursa’ya gelmek içimdeki canavarı uyandırdı ve doğru kumaş pazarına yollandım.

Az ondan az bundan deyip kestiriverdim hayalimde perdeler, yastıklar, kumaş torbalar, masa örtüleri olacak kumaşları.

Bana kalsa daha kestirirdim de annem ” bu ne ya, bayram öncesi iş yığılan terzi mi sandınız beni” deyip su koyverince durmak zorunda kaldım.

zira aynı anda ablam da bir takım elbise, bluz, şalvar hayalleri ile bir benim kestirdiğim kadar kumaş kestirmekle meşguldü peşim sıra. anlayacağın blog, ailede domestik tarafa geçen benim. bir tane de bluz, elbise hayali kurmadım o kumaşçılarda. varsa evim yoksa balkonum 😛

neyse, bugün hava da nane ve dolapta istiflenmiş yemekler hazır olunca annemi kandırıp açtırdık makineyi.

bana kalsa ben tırt basar motora diki dikiverirdim de, annem benim eski akşam sanat enstitülü, benim gibi alaylı değil, mektepli. içinin sülfilesi, kurdelasının ölçmesi, önce patron çıkartması falan, baya bir titiz dikişçi. Arada el koyup makineye tırt tırt geçiversem de, son tahlilde annemin imzası var demek gerek.

masa örtülerim dikildi çubuklu, puanlı, şenlikli. Çok sevimliler. Gidip gelip seviyorum 🙂

Erişte, ıhlamur, fındık, ceviz torbaları da hazır.

benim bir yastıklar kaldı, annem yarın ablamın projelerine girişiyor. ben de vakit bulursam makinede yastıklara niyetliyim.

yani blog, anne evi çok keyifli be.

dikiş7

dikiş  (1 of 1)

dikiş 4 (1 of 1)

dikiş9 (1 of 1)

 

dikiş8 (1 of 1)

dikiş 1 (1 of 1)

 

Demiştim Duramıyorum Diye” üzerine 8 düşünce

    • 🙂 Günaydın, çok güzel ama diy mi? Annemi kandırayım da sana da yaptırayım dur. ya da ben niyeti bozdum bir dikiş makinesi alayım hep dikerim o zaman .

  1. Elektram,
    Siz ailece el yeteneği olan kadınlarsınız zaten; ama çizmek, ama pişirmek, ama dikmek, ya da yazmak. 😉
    Yeteneğin genetik kaynağı belli oldu böylece. Pek güzeller, ellerinize sağlık. :))

    • Ekmekçim, evet. olayın kaynağına bakacak olursak anamız pek yetenekli, düzenli, becerikli. Hatta bize ondakinden az az dağılmış.ıııııı, hatta bazımıza çok bazımıza az 😀 annemse bizi üçe beşe katlar.
      Teşekkür ederiz. anneme yorumları okuyup bak nasıl beğenmişler dedikçe çok seviniyor :)))

Bir Cevap Yazın

