Kahvaltı Aşkına

 

Pancake

Benim sektörün en kötü tarafı ailece yapılan haftasonu kahvaltılarından mahrum bırakması.

uzun, tıka basa yemeli, gazete falan okumalı kahvaltılar yapılamıyor tabii haftasonu işyerinde. 

şanslıysan simit peynir yanına domates kesen bir kantin çalışanın var en fazla. 

sağolsun son işyerimde şahane bir Gül Hanım’a denk düştüm de hızlıca da olsa azıcık kahvaltıya benzeyen bir şeyler yapabildim çocuklar dersteyken hafta sonları. 

işte o nedenle çok görmeyin bakalım şimdi yapacağım şımarıklığı.

Ne diyoruz?

Yapılamayan tüm kahvaltılar aşkına…

Kedi canımı benim ^.^

pan (1 of 1)

pan1 (1 of 1)

pan3 (1 of 1)

pan4 (1 of 1)

Ha, sorarsanız ben bu ballı mallı şeylerden yedim mi?

E tatlı, yemedim tabii. 

Ama yemelerini seyretmeyi çok özlemişim. 

pancake 1

 

Kahvaltı Aşkına” üzerine 9 düşünce

  1. biz hepimiz aynı apartmanda yaşasak… ekmekçim ekmekler yapsa, zeytinli, cevizli falan. sen böyle muhteşem kahvaltılar hazırlasan…müzi, aslı falan…hepimiz apartmanın bir dairesinde otursak. güzel olmaz mıydı ya? 🙂

  2. Tamam, hep birlikte yaşayalım. Süper olur şahane olur diyorum ve bir artırıyorum: Hep birlikte Bodrum’da amfitiyatrosu ve kayanın içindeki oyukta havuzu olan bir villa serisinde birlikte yaşayalım 😉 nasıl ama 😕 :)))

  3. Ha aynı apartmanda oturalım, sona biz şule’yle olalım 1000 kilo. Ekmekçi’yle bu arkadaş çıtı pıtı, yavrumuz gibi salınsınlar yanımızda. Biri tatlı sevmez, öbürü pilates eder. Yok, almam ben 🙂

    • Kızım içim kaldırmıyor yiyemiyorum ben tatlı ya, valla. Ama birlikte oturursak söz ayda bir yiyeceğim. ha ? N’oluuuuuur :))

  4. elektram bodrum süper fikir, nerden de geliyor aklına amfitiyatrolu villa falan 🙂 aslım ya, biz de cool takılırız bunlarla belki. onlar yemezken utanır çok yemeyiz biz de, olma mı?

    • fantazi dünyam zengin Şulem 😛
      Hem birlikte otururusak bence biz niye yemiyoz lan deyip biz yeriz, ha ekmekçimin pilatesli fit proporsiyonu adına konuşamayacağım tabii 😀

  5. Dur ben bu projeyi viila sahibisine hatırlatatayım da, bir kaç vakte kadar gerçekleşsin! 🙂
    Arkadaşlar, tatiliniz ve keyfiniz bol , çalışana iyi haftalar olsun! )

    • Bak nasıl da duygu sömürüsü yapıyor yaaa çalışana falan deyip 😛 demek benim fantazi villa hayalimin karşılığı var. E hadi madem 😀 benim işim kolay hem kahvaltı hazırlayacağım bir tek :)) Öperim herkesi, güzel bir hafta olsun.

Bir Yanıt Bırakın

