Sıradaki

20 yıl aynı işyerinde çalıştıktan sonra son dört yılda neredeyse her yıl iş değiştiriyor olmam ya kozmik şakacının bana bir mesajı ya da ben hep dediğim gibi tutucu bir konformistim. 🙂

Neyse,  an itibarı ile bir işyeri ile daha yolumu ayırıp iki aylık bir tembellik dönemine girmiş bulunuyorum blog.

Yine de öğrencilerimle vedalaşırken azıcık duygulandım ama.

o zaman diyoruz ki bana: Sıradaki…

 

Sıradaki” üzerine 6 düşünce

  1. 20 yıl aynı işyeri sonra 4 farklı yer ve şimdi huzur 🙂
    Yazını okurken beni mi anlatıyor Elektram dedim, sen sonuna bak. bir Terazi’yi örnek al 🙂

    • Serpilcim günaydın :)) Oh dedim okurken, demek böyle olacak:)))) Terazilerin şanslı yılı mıymış ki hem bu yıl 😉 Öperim çok.

  2. Ay Şulem işte biliyorsun işyeri değil de o zalım ve gaddar patrona dalmadan atlattım ya, ohhh dedim dün çıkarken son kez kapıdan, kuş gibi :))) ayrıca ve işallaa ve dinimiz amin senin başına. Lanet olsun içimizdeki iş ahlakına 😀

Bir Yanıt Bırakın

