Şekerlerim açtı

Dün eve giderken yine küçük bir sıkıntı yaşadım.

Bana yaz yaramıyor diyorum işte. Telefonum yoktu, evde unutmuşum. Kalabalık bir otobüse bindim, tam Levent çarşıya geldim hafif bir baş dönmesi ile birlikte paniğim atak yaptı. tetikleyen de şimdi burada bayılsam eve haber de veremezlerdi. Neyse, attım kendimi bir dükkana sakinleştim falan filan. sıkıcı. geçelim.

ara hakan’ı gelsin di mi? yok, ben ensesi kalın bir elektra olarak illa kendim toparlayacağım mevzuuyu. azıcık açık havada oturdum, biraz vitrinlere baktım falan. tamam dedim, eve gidelim elektracım.

yürürken şu renkli şekerleri gördüm. yiyeceğimden değil. Makineyi öğrenme hevesim var ya, yok enstanteneyi düşürürsem ne olur, yok iso’yu artırınca ne oluyor? dur bakıyım bir de öbür objektifle zoom yapayım. ah ışık patlıyor bunda be falan. her gün koşa koşa eve gidip boyna fotoğraf çekiyorum.

bir şeye taktım mı fena takarım ya ben. illa hemen öğreneceğim, illa en iyisini şıp diye yapacağım. olmuyor tabii. yerine yeni heves bulana kadar hırpalar dururum kendimi de oyuncağımı da. 🙂

neyse, işte evde sınırlı kompozisyon olanağı olunca fotoğraf bakımından, hadi dedim alayım üç şeker de çocuk sevindireyim. 😛

çocuk da ben, evet. koca kazık.

neyse, eve gittim hızlıca hakan’a durum raporu. hızlıca bir fırça yeme “niye haber vermiyorsun elektra?” hızlıca bir durumu makul gösterme tiyatrosu. ” ay tamam iyiyim işte hakan, aaa binoche’a bak nereye tırmanmış, n’aber sıpacık nasıl geçti günün, aaa durun ışık gitmeden fotoğraf çekeyim…” hoop, kaçtım balkona ve sanırım birbuçuk saat falan tık o ayar tık bu ayar çektim durdum.

e ben de böyle iyileşiyorum işte ne yapalım 🙂

bir müddet saçma sapan kompozisyonlarıma fotoblogluk yap sen de blog, bir işe yara 😀

Not: Şekerden arta kalan fotolar da hep heves mahsulü. heves demeyi çok seviyorum mahsül demeye bayılıyorum

Yine not: Boyama çılgınlığım saksılarımı boyama çılgınlığı ile tam gaz sürüyor. evdekiler fırçayı elime aldığımda değerli eşyalarını saklar oldular.

1

20140617-124155

20140617-124219

20140617-124234

20140617-124247

20140617-124427

20140617-124510

20140617-124548

20140617-124612

20140617-124630

Şekerlerim açtı” üzerine 6 düşünce

  1. Yavv, geçmiş olsun! Dillendirince hortluyor bu şey, bi daa anlatma yaa! 😦
    Sonracııma, fotolarını beğendim, beğeniyorum. 🙂
    Bi de bi de bu yeni şablona ne vakit geçtin sen? Son yazıların benim listede çıkmamış hiç, şimdi zuhur ettiler de…
    Ben de bir ara boyama işine sardırmıştım, ama daha çok boyama kitabı gibi bir tür şablonlu şeylerdi. Sonra, hepsini boyadım, bitirdim, bir süre çekmece dibinde yaşadılar ve sonra hepsini attım, gitti. 🙂

  2. biliyor musun, gece yatıp sakince düşündüğümde aklıma bu da geldi. Yuh dedim, iti an, çomağı hazırla. Fenaydı yine de sanki geçen seneki son atağa göre daha kolay kontrol ettim 😦 ay uf yani. neyse.
    Makine ile oynamaya bayılıyorum. aslında telefonla ve app’lerimle öyle pratik yapıyordum ki artık pek çok şeyi, bazen amaaan, çekiyorsun işte telefonla diye düşünüyorum, ama sonra oyuncağımı yine elime alıp çocuk gibi seviniyorum 😀 daha çok yolu var işin de, amacım sadece keyfim olunca kolay oluyor .
    şablon maceram çok komik, günde üç beş değiştiririr oldum da blogspot kadar içine girip oynanabilir değil wordpress. ya da oynanabilir de ben çözemiyorum. İşte bu oldu bugün. ferah geldi bana, biraz ferah biraz renkli olsun istedim. fena değil gibi.
    boyamak bu ara iyi geliyor bana. tatile gireyim bütün evi boyayacağım. niyetim bu şimdilik.
    öperim. 😀

  3. canım elektram, öncelikle çok geçmiş olsun der, “sakın bir daha öyle anlatma durduk yerde, bak tekrarlıyor sonra” diye tembih eder, “şekerler sonra ne oldu, getir de yalayayım” diye de cıvıklık yapar yetmezmiş gibi sımsıkı sarılır öperim 🙂

    • hahaha :)) hepimiz aynı şeyi düşünmüşüz. Andık geldi. :)) Ama Müzi açtıydı konuyu ya . Bir daha konuşmuyoruz tamam.
      hayatımda belki ilk kez şu şekerlerden aldım valla. da unutmuşum saksıda, günrşin altında pert olmuş şekerler. ve fekat ne kadar dandiklerimiş ki karıncalar bile gelmemiş. Anla yani. Hiç verir miyim sana onları ben. Nutella alcam sana ben 😀
      sarıl sarıl, ohhh :))

Bir Yanıt Bırakın

