bak bunlar balkonumdan

demiştim ya peçeteli mumluklar yaptım diye.

işte bunlar.

dsc_09091dsc_0887

 

dsc_0907-2

bunlar da yeni makinemi öğrenmeye çalışmamın şerefine. bir müddet böyle. öğrenmeye çalışıyoruz diy mi ama?

dsc_0847-2

mis gibi geceleriniz olsun der elektra.

bak bunlar balkonumdan” üzerine 2 düşünce

  1. ihmal ettiğim sitelere uğruyorum. seni de çok ihmal etmişim doğrusu ve son yazdıklarını görünce, kaygılanmadım da değil doğrusu. hafif bir enerji düşmesi hissettim, dilerim yanılıyorumdur…

    demek tehanu var elinde; nasıl gidiyor yerdeniz? bir süredir çok yavaş okuyorum, yerdeniz’e dönsem mi diye düşünmekten de kendimi alamıyorum…

  2. Selam :)) ben her siteye bakmaya çalışıyorum gün içinde, ama yorum yazmda tembel davranıyorum, çok da ayıp ediyorum biliyorum ama, blogları ilk yazdığımız yıllardaki gibi değil ki olay artık. blog aracılığıyla tanıdığımız dostlarımla diğer
    platformlarda bulduğumdan sanırım bloglara yorum yapmada tembel davranıyorum. 🙂 mesela kızlar toplaşmanız çok keyifliydi takip edebildiğim kadarıyla. sülalemin bıyıksızları deriz biz de biraraya geldiğimizde. 😀
    enerji düşüklüğü? yok, tam tersi tam bir enerji patlaması içindeyim ama bir içeriye dönüşle birlikte. hep bir şeyler yapıyorum, yapmayı istiyorum. ellerim işlesin istiyorum bu aralar. becerebilsem dantel örüp dikiş dikmek bile hatta. yani kısaca iyiyim ve yaşama dair bir yapıcı moddayım ya dur bakalım, geçer 😀
    yandaki fotoğrafı güncellememişim, yerdeniz ve elimdeki okunmamış Ursula’la bitti. Yerdeniz’in ilk üç kitabını çok eskiden okumuş son ikiyi ihmal etmiştim. Çok güzel bitti beşleme, okuduğum en güzel kitaplar içinde yerini aldı yerdeniz, iyi ki tamamladım seriyi. Şimdi Mehmet Uzun var elimde ama, dedim ya okumak, izlemek değil de yapmak modunda olduğumdan yavaş gidiyor. Yine gel Zelda, sevgiler çok 🙂

Bir Cevap Yazın

