Sabahları

kahvenin yerini alacak daha sağlıklı içecek arayışlarımda birkaç sabahtır yolum kestane balı ile tatlandırdığım limonlu çay ile kesişiyor.

Hayvanların hastalandıklarında içgüdüsel olarak gidip doğru otları falan bulmaları gibi bir şey bekliyorum sanırım bu ara kendimden.

böyle gitmemesi gerektiğini bildiğim alışkanlıklarım var. hatta hadi bağımlılıklarım diyeyim. ben bağımlılık geni yüksek biriyim blog. bunu sana bir kaç kez daha yazdım. kendimle ilgili teorim şudur. Farklı bir sosyo kültürel ortamda doğsaymışım tinerci falan da olurmuşum ben. zararlı şeylere bağlanmak gibi garip bir zaafiyet söz konusu bende.

neyse, işte dönen başlar, tutulan sırtlar, çarpan kalpler falan itiraf edemesem de korkutuyor beni ve o bahsettiğim hayvanlar gibi şunu bunu deniyorum. yok yok, iyileşmek için değil benimki, daha çok zarar veren bağımlılıklarımın yerine daha az zarar veren bağımlılıklar koymak için.

amma uzattın be yine elektra.

şu fotoğrafı koy da geç di mi?

Bir de şöyle yaz: “sabahları tazelenmiş hissetmek için”

Bitti işte. uf geveze yaaa!

be3e9222c45e11e3877b0002c9559cd6_8

 

Sabahları” üzerine 12 düşünce

    • Aslında tamamen dışarı da atamyorum hayatımdan bazen acil durumda açıp içiniz kahvelerine de muhtaç kalmıyor değilim. 🙂

      • Bence tamamen hayatından çıkar derim. İsteyince oluyor 😉 Bazen gözüm dönüyor kahve diye ama içmiyorum. Öylesi durumlarda her hangi bir çay kurtarıcı oluyor…

  1. bu yüzden de seviyorum işte seni! gerçi benim bağımlılıklarım (nutella ve türevleri) senin için değil ama olsun bağımlılık bağımlılıktır 🙂

  2. Bağımlılık geni olan herkes ruhdaşımdır Şulem gülüm. Nutellalı bağımlılıklarını severim senin 😀 Sni ayrı severim ayrı :)))

  3. Zelda çay konusunda daha ttizim ben mesela. Demleme olmayan çayı zinhar içemem 🙂 Ama kahve nktasında %80 filtre’ye dönmüş durumdayım artık. o %20’den de bir şey olmaz. Aman bir de olacaksa da yani :)))

Bir Yanıt Bırakın

