Gitti Bizim Alman

hiç de korktuğum gibi olmadı.

pek bir hafif, tüy gibi bir çocukcağız düştü sıpamın şansına bizim eve.

yani bedensel olarak da zayıf da-  uzun ince bir genç. ve tam da fotoğrafında fark ettiğimiz gibi bkz: iki önceki yazımız- sherlock’a acayip benziyor 😀 – kastettiğim bizi hiç zorlamayan, şunu yemem, bunu içmem, şunu istemem demeyen bir çocukcağız.

kibar, elden geldiğince uyumlu davranan bir çocuk. çocuk çocuk diyorum, hakikaten çocuk. anasından babasından ayrı düşen kuzular kaç yaşında olursa olsun yabancı birilerinin yanında gözlerine bir çocuk korkusu gelip oturuyor. ondan sanırım. böyle gideyim sarılayım, iyi geceler deyip yorganını sırtlayayım falan geldi içimden ama, sıpa bunları yapacak olmam karşısında duyumsadığı dehşeti olabildiğince kibar ifade ederek  “annecim saçmalasan” dediği için , yapmadım tabii.

5 gün bitti, ailesi için aldığımız hediyelerini verdik, ne kadar sevdiğimizi anlattık kendisini, istediğin zaman atla gel dedik, o da illa sıpa gelirken siz de gelin dedi falan. anlayacağınız bitti de gitti.

dün ekmekçikızcığımla twitter’da bunu konuşurken ona dediğim bir noktayı diyeyim ama yine burada.

benim sıpam epey büyümüş. bir kez daha şrak diye çarptı bu gerçek yüzüme.  o kadar gerildiğim şey hiç ummadığım kadar hafifçecik geçtiyse bunda sıpamın etkisi çok büyük. öyle güzel dengeledi ki bizimle misafirimizin bir arada olduğu zamanları.  misafirini dışarıda ve içeride ağırlamayı da öyle  bir becerikli bir biçimde halletti ki, minnettar oldum oğluma.

neyse. işte böyle.

sabah ne güneşliydi hava değil mi?

ama demin dışarı çıktım sigara içmeye, amanın ne soğuk. –  hiç beklemeyin şikayet etmek için girmedim mevzuuya. soğuk işte, ne güzel-

sabah papatya olmuştum güneşi görünce onun fotosunu koyayım istedim de ondan hava ile bağladım yazıyı. 🙂

5867a092c08511e3aa1e0002c9dcddfa_8

Elektra hepinize limonlu akşamüstü çayı diler.

Gitti Bizim Alman” üzerine 2 düşünce

Bir Cevap Yazın

