Kediden yürümek güzeldi ama

işte kedinin de gündemi değiştirme gücü bir yere kadar.

dönelim kedisiz gündemimize.

bugün Almanya’dan misafir bekliyoruz. Sıpanın okulundaki şu öğrenci değişim zımbırtısından. Şimdi o bize geliyor, Eylül’de de sıpa gidecek Almanya’ya. Feysbuk’tan ekleştiler falan baktık 5 günlüğüne  oğlumuz olacak Alman sıpaya ay çok şeker. – ha ha, farkında olmadan içimize işlemiş  kültürel algılama çerçevesi  ne hoş. turist görünce “ay çok şeker” falan oluyoruz işte. eziğiz la biz. bildiğin bu işlemiş kanımıza.  ne biliyosun elin 18 yaşında almanının şeker olduğunu di mi ama? belki manyak, belki ailesi sırf kurtulmak için ondan bu projeye katılmaya zorladı onu, belki gelecek ve bana ne gitmiyorum ben başınıza belayım diyecek 😛 tamam durdum.  yok, sarışın ve yabancı ya, kesin şeker . –

ay yazık ya, neler düşündüm iki dakkada çocukcağız için. neyse, baktık feysbuktan valla şeker 😛  hatta sıpayla ikimiz fotoğrafını gördüğümüzde aynı anda “aaaa, sherlock’a benziyor” dedik.

bir kaç gündür eve gittiğimde temel gündemim bu. çalışan bir annenin nesine gerek böyle değişim programları falan? ne bileyim sıpa istedi, kıramadık bizde aldık eve bir alman 😛

sor bakalım kedi alerjisi var mı?

sor bakalım vejeteryan falan mı?

ha değil mi? sor bakalım türk mutfağında keşiflere mi dalmak ister yoksa beynelmilel bir mönümü düşüneyim ?

aslında itiraf edemiyor sıpa ama, heves ettiğine edeceğine pişman oldu bir kaç gündür evde yarattığım telaş ve koşturmacadan dolayı. n’abayım, anasını biliyor madem kalkıştık bir işe çocukcağızı adam gibi ağırlayalım di mi ama?

odasını hazırladım bu sabah en son, dolapta bir kaç çeşit yemek, e gezme tozma işini çoklukla okulun mecburi programı hallediyor. kalan az boş vakitte de sıpa arkadaşları ile gezdirecek. 5 gün geçer gider di mi?

ay geçer diyin n’olur 🙂

dün gece yatmadan önce sıpa ile işte şunu yaparız şuraya götürürüz falan konuşurken bir de bir sabah namaza kaldıracağım dedi sıpa ya du bakalım 😀 olmadı bir gün evde aç bırakacakmış bizim bugün oruç günümüz, oruç tutunca evde yemek de pişmez diye.

dileriz espri anlayışı gelişmiş bir almandır çocuğumuz 😀

Haydi bakalım,  ne demişler  “Turiste saygı varsa, turizmde kaygı yoktur.”

ve hatta ne demişler  “Yurdumuzdan hoşnut ayrılan her turist bizim yeni bir dostumuzdur.

ve hatta ne demişler?

tamam, gittim ben haydi hop!

Reklamlar

Kediden yürümek güzeldi ama” üzerine 4 düşünce

  1. seviyorum kız seni 🙂

    süper olmuş bu alman misafir tabii de seni uzaktan izlemek isterdim mükemmelliyetçi huyunla bir alman genci ağırlamaya çalışırken 🙂

  2. e he 🙂 ben söz konusu süreçte beni görmek bile istemezdim emin ol 😀 içimden analarımız kuşağına ait bir elektra çıkacak, kesin 🙂 acaba diyorum dantelli havlularımı ve çeyize konup küflenmeyi bekleyen dantelli çarşaf takımlarını mı çıkaraydım? hı ? ben de seni seviyorum valla 😀

  3. Ayy Elektram yaa! Çok güldüm bu telaşına.
    Tam bişi olmaz bişi olmaz demeye hazırlanırken Şulem’in ilk cümlesini de okuyunca, şimdi suratımda mütebessim bir ifadeyle yazıyorum bunu.
    Misafirlik bitince yazacağın yazıyı dört gözle bekliyorum! :))

    • hahahah :)) ben de kendime gülüyorum da huy işte bu nabayım ya 😦 göz açıp kapayıncaya kadar geçsin gitsin di mi ama 😀 hayır çalışmama falan bağlıyorum da hikaye, benim bu panik haller için değil yoga mağaraya kapansam boş bence :))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: