Köfte

Bir küçük operasyon gerekti.
Bir haftalık mevzuu.
Muayene, tahlil, “hmmmm, e hadi geciktirme” tavsiyesi uzmanından, kaydırılan izin günü, geceden başlayan açlık susuzluk, hastaneye gidiş, tahlildi şuydu buydu derken başa vuran açlık, susuzluk, nikotinsizlik, ay bayılıceyim korkudan panik atağım tutacak şımarıklığı, “aaa, siz zahmet etmeyin biz sizi bayıltalım elektraaanım” inceliği, mis gibi bir uykuya dalma, çıkma, “karnım aaaaç” diye diye ayılma, narkoz sayesinde uykuya kısa kısa dalıp dalıp çıkma….
Ay içiniz şişti di mi?
Neyse, köfte işte o sonraki uykulardan birinden yadigar.
Bir daldım ki uykuya önümde yuvarlak yuvarlak parıl parıl kehribar rengi köfteler. Sosu mosu şahane. Yedim yedim yedim bir uyandım, e açım.
Böyle bir hayal kırıklığı yok.
Üstelik dalga gecer gibi getirilen 3 kraker, biraz peynir ve -annecim gibi diyeyim- abdi babanın abdest suyu bir çay.
E yutkuna yutkuna yedim tabii, n’apayım.
Neyse, şükür demin patlayıncaya kadar köfte yedim.
Onu diyeyim dedim.
Elektra herkese sağlıklı günler diler.

20140326-202031.jpg

Köfte” üzerine 8 düşünce

  1. Değildir değildir öretmenim :)) 10 gün kadar sonra önemli olmadığını teyit etmek için işte . Sağolasın, öperim ben de seni.

  2. canımcım geçmiş olsun. ve fakat hastayken de komiksin, insan operasyon sonrasi narkozlu uykusunda köfte yediğini görür mü ayol? 🙂

    • ama nasıl köftelerdi Şulecim anlatamam, böyle İsveç köftesi gibi de ama tadı bizim bol bahartlı anne köftelerimiz gib. Ve renkleri. Allahım böyle lezizim diye bağıran bir renk olamazdı :))) bu köfteye ulaşmak benim için bir challenge artık, o benim yok köftem ve her köfte yapışta oa ulaşmaya çalışacğaım :))

      Bu arada iyiyim, teşekkür ederim geçmiş olsun dleğine :))

    • ohoooo, o sakinleştiriciler şahane bir şey dostum ya. Her ameliyat olana diyeceğim artık valla hiç korkma diye :))

    • Canım Çok teşekkür ederim, nasıl diyor siz, ııı, gelmis kadar oldun 🙂 basit bir şeydi, ama iste can tatlı. Köfte mevzuu operasyondan daha ciddi bence 🙂 öperim

Bir Cevap Yazın

