Yağmur sonrası

462c8a88b00311e3952712342e1f6268_8
evden çıkmadan güneş açtı.
bir kaç gecedir deliksiz uyku kıvamında uyumam güne direncimi artırıyor.
dünkü sinir krizi eşiği hallerimin tersine bugün çok sakin uyanmamda uykumu almış olmamın da yağan yağmurun da katkısı var.
sıpayı okula gönderdikten sonra biraz yoga biraz kitap okuma rutinim devam ediyor.
ama bugün camdan dışarıyı izlemekten başka bir şey gelmedi içimden. küçük bir sandviç bile yaptım kahvemin yanına ki, bu keyfimin iyi olduğu anlamına geliyor 😀
zira sabah 6’da uyanan ben, saat 10’da işe gelene kadar sadece bir tatlı kaşığı kestane balı yutmuş oluyorum genelde .
– bu arada kestane balı şahane bir şey. Börek yaptığımda azıcık sulandırıp simite sürülen pekmez misali azıcık sulu kestane balı sürüyorum böreğin üzerine. Bir eski tanıştan öğrenmiştim, benim icadım değil yani –
hatta elim şiir rafına gidip şiir falı tutasım geldi.
Yağmurlu güzel bir sabahsa sabah, canım canım Gülten Akın olsun istedim.
Gülten Akın’sa söz konusu olan, ona hep onun dizeleriyle gitmek geliyor içimden .

Siz dayanılmaz bir “günaydın”sınız
sabah sabah insanı ayağına getiren

şiir falında ne mi çıktı?
e çıkan kitabın adına baksanıza 😛

Yağmur sonrası” üzerine 4 düşünce

Bir Cevap Yazın

