Bir uyandım ki

son demlerinde bana güzel bir hava

yağmur…

gri değil sanki bugün ama.

sepya.

giyindim, çıktım.

hep yapılan, ilginç bir şey yok.

levent çarşıdan alelacele poğaçamı aldım.

ama yağmur güzel.

bir sigara içmeli keyifle.

ağacın altına sığındım.

ağaç manolya.

(biliyor musunuz, levent’te o kadar çok manolya ağacı var ki.

hevesle onların açmasını bekliyorum. )

sırf bu nedenle insan kendini özel hissedebilir bu kentte.
kaç kişi sabahın ilk sigarasını bir manolya ağacının altında içebilir ki?

sakin pazar sabahının müziği güvercinlerden.

az uzağımda sabah tayınlarının peşindeler.

erkek olanları yine kurumlu.

dişiler yine sadece işlerine odaklanmış telaşlı boyunlarıyla karın doyuruyorlar.

sabah her şey herkes olması gereken yerde, düzenli.

işte tam olarak bu duyumsandığında sanırım eşlik eden duyguya huzur diyorum

herkes, her şey olması gerektiği yerde.

ben manolya ağacının altında.

ağaç toprağa kök salmış.

sigara yakılmış

duman savruluyor.

kuşlar tayınlarının peşinde.

yağmur yağıyor.

her şey yerli yerinde ve olması gerektiği gibi.

geç de kalmamak lazım ya işe, acaba aktaralım mı gördüklerimizi bir de telaşıyla acele bir foto.

haydi işe şimdi.

keyifli pazarlar size.

bana bu kadar tembellik yeter.

haydi bakalım.

 

 

 

09d4c6eeace411e3a0b30ebe944ce6f7_8

Bir Cevap Yazın

