Güzel Şeylerden Bahsedelim Diyorum

Sabahları işe başlamadan güzel şeylere yolumu düşürmeye çalışıyorum internette.

bu sıra zor tabii.

ama yine de güzel müzikler paylaşan kişiler, güzel fotoğraflar, güzel yazılar, güzel resimler paylaşan siteler var çıkınımda. çok zorsa sıradanın içinde güzelliği bulmak, onlara kaçıyorum.

bu sabah tumblr’da paylaşılan bir resmin  yaratıcısının peşine düşerek ulaştığım Slava Fokk mesela.

sabahımı güzelleştirdi.

sizinki de güzelleşsin.

sevdim bu çizgileri.

 

Anna ile tanışın mesela. 😛

557669_201552023320703_186159162_n

ya da

283722_246399338835971_595229727_n

ya da ” Böylece bir kere daha boynunlayız sayılı yerlerinden” dizesinin hep aklıma düşürdüğü kuğuyu görmemin sevincini paylaşayım sizinle. ( tam burada bir aforizma ile bu sabah içine girdiğimiz bu elegan tarzın dibini bulalım heyyy! “Painting is silent poetry, and poetry is painting that speaks.” )

edit: hahaha, bu kuğu deği galiba ya? olsun, boynu güzel 😛

1234815_296969667112271_534929798_n

olmadı toplu bir gösterimle bitireyim ben bu yazıyı 😀

Elektra hepinize sofranızın önünüze kurulup kaldırıldığı tembellikte sınır tanımayacağınız bir hafta sonu diler.
Peki ya elektra mı?
sarılıp avutmak isteyeniniz varsa uzattım kuğu gibi boynumu 😛

Güzel Şeylerden Bahsedelim Diyorum” üzerine 2 düşünce

  1. kıyamam sana. gel, gel 🙂 sarılayım sana sıkı sıkı, şefkat göstereyim. biraz geç oldu ama olsun, her haftasonu için say sen bunu 🙂

Bir Cevap Yazın

