Ursula

f822944aa8dc11e38efa12921969ad50_8

Le Guin okumaya başlamıştım, tam da Berkin’in öldüğü sabahtı.
İşte öyle kaldı. Dün geceye kadar elime bile alamadım.
uyuşmuş bir beyinle kâh tv’den kâh sosyal medya’dan, kâh sokaktaki Hakan’dan telefonla ve işte kendi çapımda çırpınarak olup bitenleri izleyip durdum.
arada ne halta yarayacaksa twit attım falan. hastalık artık, egomuzu susturamıyoruz. illa sözümüz duyulsun hastalığı. ben de varım, benim de fikrim var hezeyanı. kapıldık işte. bilirsiniz bunları siz de. bilirsiniz di mi?
dün gece bir polis ve ardından Burakcan’ın ölüm haberinin gelmesiyle iyice çirkinleşince memleket, aldım Le Guin’i girdim yatağa.
üç beş okuduğunu o kafayla anlayamayıp başa sarıp okuma çabasıyla gece 2’ye kadar okudum Gülün Günlüğü’nü. ve ne kadar özlemiş olduğumu fark ettim Le Guin’i.
Mülksüzler’le başlamıştı tanışıklığımız. Ardından o şahane Yerdeniz Üçlemesi… Odo ile başlayan Tehanu ile devam eden bir hayranlığım var Le Guin’in yarattığı dünyalara.
Evde kitaplıkta, ablamdan hediye okumadığım en az altı kitabı duruyordu ve elim bir türlü gitmiyordu. Ne bileyim, derim ya hep bir zamanı vardır kitabın, zorlamayacaksın. siz de dersiniz bunu, bunu da bilirsiniz di mi?
işte neyse, bugün akşam olmasını dört gözle bekliyorum. başucu lambam ve Le Guin’le randevum var.
sabahlayabiliriz.
zaten uyuyamıyoruz nasılsa.
di mi?

20140313-184110.jpg

Bir Cevap Yazın

