Berkin!

Bibni0zIMAAau0s

BibvMlgCEAAP23W

Gezi olayları sürerken vurulanlara ” e ama şiddet doğuranların bunu göze alması lazım” diyenleri gördük, okuduk.

Gezi olayları sürerken, ölenlerin arkasından yazılanları, dökülen gözyaşlarını ” romantik geziciler” etiketiyle yaftalayanları gördük.

hepimizi militarist ilan edip iktidara verdiği desteği sürdürme kör inadına tutulanları, hiçbir şeyi beğenmeyip kopasıca burunlarını kıvıranları, millet gazdan boğulurken gül ıhlamur kokularından bahsedenleri de gördük.

ve katilleri de gördük

talimatı ben verdim diyenleri biliyoruz.

suç işleyecek kadar büyüdülerse, ceza çekecek kadar da büyümüşlerdir diyenleri,
kadın çocuk gereği neyse yapılır diyenleri

Katilsiniz.
bu faşizmin yükselişinde parmağı olan kim varsa katil.
Bu annenin çektiğinden beter acılarda boğulun.

Berkin…
Küçük çocuk. Kara kaşlı kara gözlü çocuk.
İnanmıyorum ölümden sonra yaşama ama, bir tek çocuklar öldüğünde, sadece ölü çocuklar için bir öte alem olmasını çok istiyorum.

Berkin!” üzerine 4 düşünce

  1. yas tutana saygıları bile olmayan insanlar var bu ülkede. hangi arada bu kadar insanlıktan çıkabildiler bilmiyorum. bizi yitip gidenin acısı ile bırakmayıp hâlâ abuk subuk konuşabilmelerini anlayabilmem mümkün değil. hayatımda hiç beddua etmemiştim düne kadar. dün ettim. dalga geçtikleri acılarımız içinde boğulsunlar dilerim…

  2. Şulecim, dün bir ara bütün sosyal medya hesaplarımı kapatmak ve bir daha da bunlara hiç bulaşmamak istedim. Höyküre höyküre ağlamak istediğim anlarda öfke ile kasılıp kaldığım oldu. benim içimden bir başka ben çıktığı anlar ve aynı senin gibi kendime şaşırdığım anlar. ölümü öleni ayırıp da sahiplenenler karşısında beynimin boşaldığı, anlama yetimi yitirdiğimi, boş bir çuvala dönüştüğümü düşündüğüm anlar. Bildiğim tek şey var, bizi artık futbol, din vs. hangi yapıştırıcı varsa o bile yapıştıramaz. Bittik biz.

Bir Yanıt Bırakın

