Önce

yağmurla başbaşa bir kahve içtim sabah.
ablam uyandı o ara.
evet ablam geldi. 🙂
çay demlemiştim. tembelliğe devam kararı verdi çaydanlıktaki çayın demi.
ot dergi’nin akşam iş dönüşü bindiğim minibüslerin iç ışıklandırmalarının saçma sapanlığı nedeniyle okuyamadığım bir kaç yazısı kalmıştı, – toplu taşım araçlarındaki fantazi ışıklandırmalara sinir oluyorum. neon mavi ne be? kırmızıyı hiç saymıyorum. okuyamıyorum kardeşim –
neyse işte, yağmur tıpır tıpır, dergi hışır hışır, e binoche mırıl mırıl, ablam bir yanda ben bir yanda tembellik ettik işte.

hayat tembelken daha mı güzel ne?

demin de canım adaçayı çekti. demlenirken o, içimden geldi tarot kartlarından çekiverdim iki tane.
tılsımların ası ve tılsımların on’lusu.
hem de düz.

20140310-154009.jpg

şahane kartlardır. somut başarılar falan.
bugünün en somut başarısı olarak hanemize yazdığımız nefis sosunun içinde akşama ızgara edilmeyi bekleyen çıtır tavuğumun lezzetli olacağına yordum hemen.
hiç büyük beklentilerim yok artık hayattan. tavuğum çıtırdasın yeter.
şimdi kucağımda laptop’ım, birazdan bir film izleyeceğiz ablamla.
ama adaçayı azıcık uykumu getirdi gibi, belki film izlerken güzel bir uykuya dalabilirim. ya da dalmam, kimbilir?
haller içinden en güzel haller size de bulaşsın der elektra.
tarot kartı çekeyim mi size de?

Güncelleme:

evet, önce film ardından yemek faslı falan derken anca kartlarınızı çekip yazabiliyorum size .

20140310-210934.jpg

Ekmekçim, fotoğrafta sizin bakışınıza göre üst sol kart senin için çektiğimdi , kılıçların şövalyesi… ters çıktı ama 😦 Hoş ben yorumlarken aklıma malum bir baş zalim geldi. Bu kart sana diyor ki , zalim , önyargılı ve otoriter birinin yarattığı zorlayıcı duygular etkisi altındasın. Mantıksız, alaycı ve kaba birinin seni üzmesi olası.

Şulem, üst sağdaki kart da senin için. Kupaların kralı. ama o da ters çıktı 😦 Yoksa şahane kartlar ikinize çıkan da. Bu sıra etrafına dikkat et. sözüne güvenmemen gereken birinden yanlış tavsiyeler alma olasılığı var. Zaafları ve başarısızlıklarına ortak arıyor olabilir.

Serpilcim, sana da bugün bana çıkan kartlardan biri çıktı: tılsımların as’ı. iş hayatında uğraştığın bir projenin meyvelerini alman ya da mülkle ilgili bir işin tamamlanması gibi somut ve olumlu bir gelişmenin müjdesini ben vermiş olayım 🙂

Zelda twitter’dan seslenmiş bana. Zeldacım, sana da bir as çıktı, seninki de asaların as’ı . bir konuda işe başlamak için yoğun bir itilim duyacaksın yakın zamanda. riskli bile olsa bu konuya başlamak için gereken enerjin çok yükselecek. hayırlısı olsun şimdiden 🙂

Yine twitter’dan sevgili büyükanne için de ortadaki kart geldi. Güzel bir kart. asaların ikilisi. derin bir bağlılık duyduğun bir işle ilgili olarak yeni bir girişimin haberini bekliyor gibisin büyükannecim. çok vakti kalmamış güzel haberin. ama sen zaten iyi olacağı konusunda olumlu düşüncelere sahipsin 🙂

işte böyle. çok amatörüm ben bu konuda. öyle özel açılışları falan bilmiyorum. Çok içimden geldiğinde kendimce bir kart çekip anlamından hareketle o anki hayatıma uyarlayıp fal bakmış oluyorum. Ama sizlerinki tam fal oldu gibi. fala inanmayın canlarım, ama bensiz de kalmayın 😉

Önce” üzerine 12 düşünce

    • ekmekçim, yoğun tembellik sonrası yazıyı güncelledim. ilk senin için çektim birinç dediğin için :)) bak Şule ne demiş: haziran sonu Bursa. ha? ne dersin?

      ablam da kocaman kocaman canıııııım dedi mesajını okuduğumda :))

  1. ekmekçime katılıyorum, ablayı çok özledim. hatta haziran sonu bursa’da olan bir kongreye “aaa arzuyu da görürüm hem” diye bir bildiri yolladım, haberi olsun 🙂 bir de tabi ki ben de istiyorum bir kart 🙂

    • Şulecim, Haziran ortası bana da cuk bir tarih işallaa 🙂 Ablam okuduğumda önce bir caaanım dedi yukarıda Ekmekçim’e de yazdığım gibi, ardından ” e işte siz de gelin ekmekçi’yle ” dedi. umarım benim öğrencilerin sınavları bittiğinde olur senin iş. rahat rahat gideriz Bursa’ya 🙂 kartını çektim, yukarıda. aman dikkat et etrafındaki tavsiyecilere .

  2. Ablayı ben bile özledim, eskiden blog yazardı da güzel şiirler içinden seslenirdi .
    Bana da kart çek bana da.

    • Serpilcim, sevgilerini yolluyor ablam. tembel o ya. yazmıyor blog falan kızdırıyor beni 🙂 kartını çektim. Güzel haberler getirdi sana kart. ay hadi işalla 🙂

Bir Yanıt Bırakın

