geleneksel bahara girerken hasta olma

durumu bu yıl da dün itibarı ile hasıl oldu blog.
Bir gece önce hafif bir baş dönmesi ile başlayan bu yılki hastalığımız dün işe geldiğimde baş dönmesi ve kırılan vücut ile rengini netleştirdi. 14\9’a fırlayan tansiyon öğlen saat 13:00 gibi eve gidip kanepeye serilmemi gerektirecek kadar ciddiydi.
akşama doğru başlayan ateş, titreme nöbetlerinin üzerine kaskatı kesilen ağrılar içinde bir sırtla koca gece inleyen bir elektra ortaya çıktı benden.
sabah kaplumbağa gibi sırt üstü yattığım yerden kalkamayınca aldığım yardımla işe gelir kıvama sokabildim kendimi.
üşüme ve eklem ağrıları devam etse de asıl derdim kımıldadığım anda canımı yakan sırtım.
yünlü bir şal getirdim evden, kas gevşetici aldım , yerimden pek de kalkmadan günü kurtarmaya çalışıyorum. haftasonu programının da en alengirli olduğu haftsonlarından biri olduğundan ve bunu planlamam için çocuklarla birebir görüşüp veri toplamam gerektiğinden evde yatmayı göze alamadım.
şimdilik işte hakkımızda çıkan robot lobisi söylemlerini haklı çıkaracak kısa kesik hareketlerle günü idare ettim ulaştım bu saatlere. Çocuklar son derse girince da kaçmayı düşünüyorum.

Bi sıcak bi soğuk haller içinde gidip gelen elektra hepinize iyi günler diler.

Bi de tam şurada olabilsek güzel olmaz mıydı şimdi?
Bugünlük kahve değil adaçayı ya da ıhlamur alabilirim. teşekkürler.
tumblr_n19083GlG31qf2wjlo1_500

geleneksel bahara girerken hasta olma” üzerine 8 düşünce

  1. Ay canım ya! Geçmiş olsun!
    Benim gribin bir bölümü de böyle kas spazmıyla geçmişti. Çok can yakıyor biliyorum.
    Dinlenmelisin diyeceğim de, yapabilsen keşke…
    Öpüyorum.

  2. Sağol canım benim. Elden geldiğince az hareket ederek görece az dinlenmiş oluyorum işte. 🙂 Dün erken vakit eve gidip yatmam da iyi oldu sanırım. Ama sırtım çok canımı yakıyor gerçekten. Öperim 🙂

    • Eve gittiğimde en üst seviyede dinlenerek telafi ediyorum Serpilcim. İnce bir sızı ve kolu harekette duyulan acı dışında azıcık daha iyiyim. Soğolasın. Öperim .

  3. bitanem, nazar mı değdi sana? :/ sırtın için minik bir tavsiye. voltaren ve muscoril’i aynı oranlarda karıştırarak sürüyosun. bir süre masajla olursa daha iyi. akabinde olmasa da mesela üzerinden bir gece geçtikten sonra bayağı rahatlatmış oluyor.

  4. Aslimu sabahları cam açık kahve içme huyum çarptı sanırım 🙂 Muscoril ve bengay karıştırdık biz de. ben sık sık orası burası tutulan bir şahsiyetim her tür kas gevşetici ile samimiyetim çok yani 🙂 bugün acık daha iyiceğim. sağolasın, öptüm :))

Bir Yanıt Bırakın

