demin evdekilerle konuştum

akşama bana kahvaltı sürprizleri varmış
pazar kahvaltısı dediğin hep sabah yapılmaz ya.
pazar akşamı eve gittiğinde hazır bulduğun bir pazar kahvaltısıdır artık kahvaltı.
budur.
kaç yılın üzerine anlayabildikleri için “eh nihayet!” deyip bozmadım artık güzelliklerini.
brunch olmaz ne olur adı onu da bilemedim. ama iyidir iyi.

demin evdekilerle konuştum” üzerine 2 düşünce

  1. işte standart kahvaltının azıcık oyuncaklı olanıydı 🙂 İyiydi ama. iyi olmasa da yemekle uğraştırmayacak zeytin ekmek bile iyi gelebilirdi yorgunluğuma. Sağolasın :))

Bir Yanıt Bırakın

