O zaman anlaşalım

madem kış yok, hep böyle bir akdeniz kışı kalsın bu havalar.

ama Lodos olmasın tamam mı?

Hem benim minik kızım  Binoche da pek seviyor güneşli havaları.

9db323aa885a11e390231246c9b0a4e5_8

Onun hatırına ve hep bu kıvamda kalacaksa kabul edebilirim bu anlaşmayı. Arada daha kuzey’e gider kar ve soğuk özlemimi gideririm artık n’abayım.

Güneşe karşı esneyen, kaşınan, gerim gerim gerinen bir kedi çok güzel çünkü.

Benim kız bize geldiğinde 1 aylık ya vardı ya yoktu. Eve ilk geldiği gece soğuk bir geceydi herhalde ki üzerimde tüylü polarımsı bir şey vardı –  artık neyse? adını bilmiyorum uydurdum 🙂 – Neyse işte, e korkuyor tabii bebeğim. az kaçtı bizden falan, gitmedik üzerine, evi gezindi, kokladı bizi falan. sonra aldım kucağıma, sen bu o tüylü montu annesi san? keyifli bir porultuyla anne memesine sarılır gibi, patileriyle ite ite, özlemle ama en çok. Orada bir ağladık falan biz, duygusal bir aileyiz, yapacak bir şey yok. Neyse, sonrası durumu geyiğe sardırmak en iyi bildiğimiz. Binoche çok kudurup bana kitap falan okutmadığında ya da sabah daha ayamadan ben oyun moyun istediğinde “dur, anneni giyeyim” deyip montu giyiyorum üzerime ve bizim kız hooop uslu bebek hallerine geçiyor kucağımda porul porul.

Ha nerden geldi yazı Binoche’a? Dedim ya, onun o keyifli pencere önü güneş cilveleşmelerinin hatırına katlanabilirim bu akdeniz kışı baharı arası mevsime. ama hep böyle kalacak tamam mı?

Ve lodos olmayacak.

Haydi şimdi şa la laaaa.

 

O zaman anlaşalım” üzerine 2 düşünce

  1. Şulecim, almalısın. Sana da iyi gelir eminim ama en çok Ozi’ye iyi gelecek gör bak. Benim Sıpa ile binoche bildiğin aşık birbirine. Çok keyifli ikisini izlemek :))

Bir Cevap Yazın

