yaş 9-10 falan

bedenimizle ilgili sorunlarımızı seziyoruz. Bildiğin şişkoyuz.

zaman aynı türk dizilerindeki abuklukla ileri sarıyor. yaş 12. bayaa şişkoyuz.

beden dersleri kabus.

beden dersleri bugünkü gibi değil zaten.

kalın bedenine sıratı çağrıştıran incecik (!)  denge barında yürümeler.

üç kasa, yetmedi – ah zalımsın- beş kasa üzerinden atlamalar.

amuda kalkmalar, kalkılan amudda azıcık popo dışarıdaysa en evde kalmış perran kutman karakterinin olamayacağı kadar haşin beden öğretmeni hale tarafından aşağılanmalar.

of! rezillik.

bu sıra çokça buralarda geziyorum.

dönüp dönüp o kilolar yüzünden zehrolan ergenliğim geliyor aklıma ve cidden küfrediyorum.

kendimde defo adına ne varsa bugüne dair faturasını o günlerdeki hale’ye, amudda dışarı çıkan popoma ve o sırattan ince denge barına kesiyorum.

ve bedeniyle çookça ilgilenmeye başlayan ergen sıpama veriyorum gazı, baştan ayağa onu nasıl bir adonis olarak gördüğümü anlatmaya çalışıyorum.

artık ya çılgın bir kalp kırıcı egomanyak olacak ya da anası gibi oturup bu saatte şu yaşının z raporunu almaya çalışan bir yetişkin olmayacak.

kumar gibi ama değil gibi de.

yaş 9-10 falan” üzerine 2 düşünce

  1. onu kendi haline bırak ve yorum yapma derim 🙂 evet bazen kesinlikle üzerime vazife olmayan şeyler söylüyorum…

  2. Zeldacım :)) üzerinize vazife görmediğim bir konu olsa buraya yazar mıyım ? 😉 Ona küçük iltifatlar edeyim ama di mi? Ama çok Adonis ama yaaa :))))

Bir Cevap Yazın

