insanlarla arama mesafe koymak

bilerek yapmasam da bir karakter özelliği olarak gelişmiş bende.Beni tanıyanları bir türlü ikna edemediğim bir çekingenlik olarak adlandırıyorum ben bunu. Arkadaşlarım dostlarım hadi len senin neren çekingen diyor bana. Ama içeride bir yerlerde neremin ve nerelerde ve neye karşı çekingen olduğunu ben biliyorum. Tanıdıklarıma nasıl sulu ve yapışıksam artık bir türlü buna inandıramıyorum.
bazen de bile isteye mesafe koyuyorum birilerine. Fazlaca duygusal yük yaratanlara, fazlaca kibrini gözüme sokanlara, fazlaca derdini hep bana boca edenlere. Kimi zaman artık yükten yorulduğum için, kimi zaman hayır demeyi beceremediğim için sanırım, uzak tutarak kendimi onlardan ya da onları kendimden, işte bir şekilde mesafe koymak bir nedenle.
Bugün oyalanırken azıcık dinleneyim diye şu kısa filmi buldum da ondan bu saatte su kaynatmaya yakın bir akılla yazmaya çalıştığım bu yazı. Bizim koyduğumuz mesafeler iyi de ya bir gün dünya bizimle arasına mesafe koyarsa? İnsanları geçtim eşya bizimle arasına mesafe koyarsa? neyse, dedim ya, tam anlatamasam da derdimi şu kısa film burda bir dursun. Mesafeler üzerine biraz daha düşünmek gerekiyor sanırım. dünyayla aramıza koyacağımız mesafe kaç santime kadar olursa tahammül edilebilir bir mesafe olur acaba bu. 91?

insanlarla arama mesafe koymak” üzerine 9 düşünce

  1. Merhabalar, biraz alakasız olacak ama 😉 Yıllar önce size bir mesaj yazmıştım. Oğlum SBS’ye girecekti. sorular sormuştum size. Bana bir e-posta ile çalıştığınız kurumun hazırladığı broşürü göndermiştiniz. Çok hoşuma gitmişti. Sanırım bilgisayar format atıldığı için blog adresinizi kaybetmişim. Şimdi sizi tekrar bulunca paylaşmak istedim. Oğlum puanların çook yükseldiği 2012’de Burak Bora Anadolu Lisesi’ne girdi. Şimdi 10. sınıfta, okulunu çok sevdi. Tekrar teşekkürler 🙂

  2. Merhaba 🙂 Hatırladım sizi tabii ki, nasılsınız? Çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için. Oğlunuz adına çok sevindim. Bir çocuk için sevdiği bi okulda okumak eziyeti daha katlanılır kılan çok önemli bir şey. 10. sınıf ha? zamana bakar mısınız nasıl da hoppa 🙂 Bu durumda gelecek yıldan itibaren bu sefer de üniversite tercihleri için konuşuruz 😉 Sevgiler.

  3. Elektram,
    Çok ilginç bir filmdi. yi anlatılmış, karamsar ve etkileyici.
    İnsanın kendisini bu kadar ayrık ve uzakkta hissetmesi, taşıması çok zor bir duygu olmalı.

  4. Günaydın ekmekçim gülüm :)) Öyle sörf ederken oraya buraya rast geldim bu şirin(!) şeye. 13 dakikada milletin 120’lere sığdıramadığını sığdırmış 🙂 Benim cümlelerle anlatamadığımı senin bir cümleyle anlatman gibi işte :))

  5. Günaydın Şulem :)) ben anlayabilirim seni, de hele çekinme :)) Bizimkisi men azeri değilem murnum dıkhalı gibi. Soğuk değiliz biz, çekingeniiiz :))

  6. e he :)) değiliz işte çekingeniz 😀 Ben dedim ya şu hızlandırma sıkıntısı bitsin şıp kahvedeyim. özledim. Muck.

Bir Cevap Yazın

