Bu yıl işyerim

Ulus’ta. Bilen bilir sallansan aşağıya ortaköy’e bebek’e hisar’a ulaşabileceğin bir tepe yeri istanbul’un.
öğrenciler sınavda, dershane sessiz.
ve normal insanlar evlerinde oldukları için etraf da sessiz.zaten buralar genelde telaşsız insanların yaşadığı koşturması az yerler. steril bir sükunet, steril bir nezaket, steril bir güzellik, steril hayatlar. garip. tedirgin de ediyor insanı. nerede beşiktaş’ın fişek gibi atan nabzı nerede buranın belli belirsiz pıtırtılarla farkedilen nabız dalgası. neyse, konu bu değil. bunu da sonra anlatırız.
odamın camı açık, güzel bir serinlik var bu sabah.soğuk mu? yok canım, güzel bir serinlik olarak ölçtüm ben onu.çay içiyorum, yanında simidim de var.
bu güzelim sabahın müziği sessizlik ve arada onu yırtan gemi düdükleri. bu sabah daha çok. sis var.
sisli havada gemi düdükleri duymak çocuk gibi sevindiriyor beni. düdüğü çalan geminin nereye doğru yol aldığını tahmin etmeye çalışırken yakalıyorum kendimi. deminki karadeniz yönünde seyrediyordu bence.
sonra dilime pat diye sırf bir dizesinden dolayı bu şarkı dolanıyor.sis ya, vapur ya, düdük ya. Bir de şarkı dile dolanmaya bahane aratacak kadar güzel ya zaten.

sonra?
sonrası iyilik, güzellik.
gördün mü blog nasıl da iyimser başladım ben bugüne. Öyle gitsin tamam mı?

Bu yıl işyerim” üzerine 2 düşünce

  1. Yazın bende Zen TV etkisi yaptı Elektram
    Ulus bana da çok değişik gelmişti ilk gittiğimde, İstanbul değil gibi sanki, beni bırak İstiklal’e, Beşiktaş’a, Kadıköy’e, Heidi gibi zıp zıp gezeyim, mutluluğun resmini yapayım.
    İyi haftalar dilerim aybalam.

  2. Serpilcim ya :)) Birden kendimi içinde sadece suların çağıldadığı kuşların cıvıldadığı ve derinden üflemeli bir çalgının nağmelerinin duyulduğu tv ekranı gibi düşündüm de 😛 güzel göründüm gözüme. Dinginlik bir yere kadar güzel geliyor işte bana da sana olduğu gibi. Tam da dediğin yerler benim de içinde olduğumda terden hızdan nefessiz kalıp küfretsem de sevdiğim yerler. Ama bu streil muhitler. ıııh :)) Çoq teşekkür ederem men de özümden sana . Men azeri değilem burnum tıqalı, sen neçesin? :))

Bir Cevap Yazın

