Dağıldık ama

toplamayı da biliriz.
hızlandırma denen o soluksuz sürecin başında içimi hep bir kasavet basar zaten.
aralıksız 12 günlük bir çalışma süreci yazınca anlarsın sanırım blog kasavetin boyutunu.
bu hafta hep bir erteleme ile geçti benim için.
huyum dediğim huyların içinde en sevimsizlerinden biri de bu.
mecburi sıkıntılar öncesi bir dağılmak, kafayı toplayamamak, otomatik pilotta götürdüğüm işlerin bile acemisi haline gelmek.
ama işte bugün son. Zira pazartesi başa gelen çekilir günleri başlayacak. hı hı, hızlandırma yani.
bugün işyerinde son dağınık günüm şerefine orası burası geziyorum millet dersteyken internette. kulağımda da sevdiğim müzikler. arada odaya girip soru soranlara kısa, sohbet için heveslendirmeyen yanıtlar veriyorum, ki tavsiye ederim, şu ana kadar kapı eşiğinden içeri girebilen olmadı. Ne kadar sevimsizim anlatamam, en azından bugün kendimi çok takdir ediyorum.
12 gün burayı organize etmek için canım çıkacağından ve nasılsa hepsiyle bol bol mesai içinde olacağımdan öğretmenlerden de öğrencilerden de uzakta tutuyorum kendimi bugün.
sonra yarın sabah itibarıyle uyanacağım ve çalışkan, güleryüzlü, sorun çözer elektra olarak hızlandıracağım dünyalarını. yollarına çıkan taşları tek tek temizleyeceğimden akıp gidecek onlar için bu sıkıntılı 12 gün. ben taşları temizlemekten yorgun anneme gideceğim kalan dört güncük tatilde.
haydi bakalım, biraz daha dağılalım bugün, o kadar çok dağılalım ki toparlanmamız görkemli olsun.

20140125-135632.jpg

Bu arada yönetmek demişken, şu yönetim tarzlarından kavuniçi kıyafetli kadın gibi başlayıp sondaki açık mavi kıyafetli olan gibi bitiriyorum sanırım süreci 🙂

Elektra hepinize kaygısız tasasız günler diler efendim en yavaşından.

Dağıldık ama” üzerine 4 düşünce

  1. ha ha süper 🙂 ben bunun sanal ortamda olanını denemiştim. zor bir şey orkestra yönetmek 🙂
    canım benim kolay gelsin 🙂 bu 12 günde herşey su gibi aksın. öğrenciler kaygısız, öğretmenler neşeli olsun. öperim çok çok

    • Günaydın Şulem gülüm. Bana orkestra şefleri çok tırışka gelirdi küçükken trt pazar’da falan konser izlediğimizde. biz ne şanslıydık ya, hatırlarsın sen de işte. tek kanallı televizyon günlerinde pazar konserleri sinemaları izlerdik, hem de mecburi 🙂 neyse, bana o şefler hep öylesine sallar gibi gelirdi sopalarını.Öyle ya, kemancı işini bilmese, obuacı nota okuyamasa şef ne yapabilirdi diy mi ama? 🙂 sonra sonra bir şeyleri yönetmek zorunda kalınca -zamanı-insanları-parayı- şeflere bakış açım değişti sanırım.
      Neyse, iyi dilekler için en kocamanından teşekkür ederim Şulem. Dediğin gibi olsun işallaa 🙂 öperim çok

  2. Ay korktum turuncu hanımdan yav
    Hızlandırmada kolay gelsin, benim favorim Ağustos hızlandırması olmuştur her zaman, hava da sıcak olduğu için sefilleri oynardım, severim yaz mevsimini senin gibi ben de :))
    Anneyamacıtatili çok güzel olacak, öperim bi de kucaklarım.

    • Günaydın Serpilcim 🙂 turunculu abla nasııılllll ciddiye alıyor işi değil mi? :)) Videoda nedense bu iki kadını benzettim kendime. Oysa taban tabana zıtlar tarz olarak. Ama işte yaşasın Yükseleni ikizler olan terazi ben :)) uçtan uca savrularak yaşayıp gidiyoruz işte. Aslına bakarsan bana bir şey yok, allah beni çekene sabır versin 😀
      Yaz hızlandırmaları ımmmmhhhh iyi ki hatırlattın canım çekti bak 🙂 ruhumuzu mekandan yollayıp bedenimizle iştirak etmeyi öğrendik biz o işkence tezgahlarında gerçekten 😦
      Neyse, sevimsiz sevimsiz yorumlar yazmayım.
      Anne yamacı tatilime kadar dişimi sıkıp yine de gün içinde kendime keyifli molalar yaratacağımdır ben ya :))) öperim çok.

Bir Yanıt Bırakın

