Sabah Benim

sıpanın, “uykum var gitmesem okula” demesiyle  planladığımdan iki saat fazla uyumamla yine planladığımdan iki saat geç başladı gün bugün. – parmakları açarken  top çeviriyorsun di mi elektra?-

ha haaa:) evet.

hadi yazayım diye tıklıyorum  bloga zaten, ne yazacağımı bilmeden, bir yerinden başlayarak işte yazmanın. olsun, hiç yazmamaktan iyidir.

neyse işte bugün uyuduğum için iyi, planladığım deniz kıyısı kahvaltısını yapamadığım için kötü iki saat fazla uyku uyudum.

bu kahvaltı meselesi de şu: dün izin günümdü ve neredeyse öğlene kadar uyuduğumdan – evet, bu sıra bir uykudur gidiyor bende. kafamı kaldıramıyorum uykudan. kışa benzemeyen kıştan kaynaklanıyor bence durum. bu kış ortasında bahar havaları hasta etti bünyemi-  çok uyuduğumdan yani, yani günün içine ettiğimden, yani bundan dolayı kendime çok ama çok kızdığımdan ve hatta “yuh” dediğim için dün kendime bu sabah için şöyle bir plan yapmış ya da karar almıştım.
06:50 sıpa servise biner

06:53: elektra kahvesini hazırlayıp camın köşesinden dünyaya açılan koltuğuna kurulup kahvesini sigarasını içer

07:10 elektra hazırlanmaya başlar, giyinir falan işte, az yanaklara pıt allık, az göze kahverengi bir rimel falan filan – süslü-

07:25 dışarı çıkar

07:55 yani sanırım 07:55 kabataş’a varır. oradaki çay bahçesi denize en yakın olabildiğiniz çay bahçesi . manzarası da şahane.

işte artık ondan sonrası kahvaltı niyetine bir tost, iyot kokusuna eşlikçi çay  ve kitap oku, manzara izle falan.

09:30 elektra  işe gitmek üzere otobüse biner

10:00 işe başlanır.

evet, buydu plan.

e ne oldu?

uyudum, uyuduk.

neyse, yarın becerebilirsem sana oradan bir fotoğraf çekip yükleyeceğim. söz.

bu sabah twitter’da kupa kardeşliği yaptık Zelda ve Bahar’la . Bugünün fotoğrafı bu olsun blog.

Bd7PrA7IMAAbsef

Günün şarkısı da Zelda’nın önerisiyle

 

 

Sabah Benim” üzerine 2 düşünce

  1. N’olmuş uyuduysan, boşver, keyfine bak Elektram.
    Yalnız dakika dakika yaptığın programa gülmedim dersem yalan olur, 06:53 demişin ya, ne tatlı arkadaşımsın sen Elektra abla :)))
    Öperim uykulu uykulu.

  2. Günaydın serpiiil :)) Sen yazana kadar yazdığım o kadar normal gelmişti ki, sen gülünce bir daha baktım en nesnelinden, komikmiş valla. ama 06:53 oluyor. Hep hem de :))) Uyuduğuma kızmadım da hani deniz kenarı kahvaltısı özlemiyle öyle bir öf yaa oldum, ama uyku iyi bir şey, yatakta tembellik güzel biri, kayifse uzmanı olduğım :)) Öperim en enerjiğinden. Zira yaparım dedim mi yaparım, boğaz havası aldım da geldim bugün :))

Bir Yanıt Bırakın

