“Söyleyecek iyi hiçbir şeyim yok”… Benim de!

Önce şu şurda dursun.

Söyleyecek iyi şeyler bulmakta giderek zorlanıyorum ben de.

Olup bitenler içinde sadece evime kaçtığımda televizyon kapalıyken ve dünyayla bağ kurduğum araçlar olarak  telefon ya da bilgisayarımı da güç bela elimden bırakabildiğimde mesela kek çırparken – giderek daha çok çırpıyorum. Boyna kek yapıyorum. O çırpma anının girdaplarında düşüncelerimi düzene soktuğumu fark ettiğimden beri – mesela film izlerken, mesela kitap okumaya çalışırken yorgun aklımın seslerini bastırıp – bu ara gerçekten bir kitaba odaklanmakta çok zorlanıyorum- işte tüm bu mesela anlarında, yani aslında çok az zamanda içim ferah.

Diğer anlar hep bir iç sıkıntısı.

Dershaneler kapatılıyormuş ya.

Evi iki türlü etkiliyor.

Malum benim durumum. Dershaneciyiz ya.

Eh göreceğiz bakalım neler gelecek başımıza. Olmadı tezgahtar mı olsam diye düşünüyorum . Yok bir çaresizlik hissettiğimden değil. Sadece gerçekten niye çalışıp durduğumuzu düşünürsek nerede çalıştığımızın hiç önemi olmadığını düşündüğüm için.

Söz konusu olayın ikinci etkisi benim sıpa üzerinde.

Şanssız bir yıl mahsulü benim sıpa. Onların zamanında SBS üç yıla çıktı. Şimdi de sevimsiz söylentiler gelecek yıl sınava girecek sıpanın yeni bir sınav sistemine maruz kalacağına dair.

Gerçekten bu ülke çocuklarını sevmiyor.

Sevmiyor.

Neyse, iki lakırdı etmeye geldim yanınıza.

İyi bir şey de olacak elbet bazen.

Misal şu yavru bu akşam eve gittiğimde evimizde olacak.

Tanıştırayım. Binoche. 🙂

Görsel

Öyle işte.

Akşama hiçbir şeyim kalmaz.

“Söyleyecek iyi hiçbir şeyim yok”… Benim de!” üzerine 2 düşünce

  1. bu yazının aynısını ben yazabilirdim (senin kadar güzel ifade edemezdim, o ayrı) ama ruh hallerimiz ve o ruh hallerine neden olanlar o kadar aynı ki…
    daha kötüsü, benim “bir kedim bile yok anlıyor musun” 😦

  2. :))) Ben de senin yazını okur ve sana yorum yazardım mutlaka, ama senin kadar güzel yorum bırakamazdım kesin :))) Gülümsettin beni Şulem, akşama Binoche’u senin için bir ısırayım ben en iyisi .

Bir Yanıt Bırakın

