Zelda’ya da yazdım

demin. Normalleşmeye ihtiyacım var.

Yeni işe alışmaya çalışmak, sıpanın değişen huyları ile başa çıkmaya çalışmak, evin değişen düzenini kavrayıp alışkanlıklarımı bu yeni düzenin içerisine yerleştirmeye çalışmak, çok yazmak, az okumak, gün içinde insanlarla çok konuşmak zorunda olmak… Hepsi, hepsi yordu beni.

Çok yordu.

Memleket hallerinin attığı sağlı sollu yumruklardan hiç bahsetmiyorum bile.

Yorgunum.

Zorlandığı anda panik tepkiler veren ruhum daha çok daralmasın diye  bedende  ona yer açmaya karar verip yogaya geri dönme kararımla başladı normalleşmem

Sıpayı gönderip yeniden uyumak ya da dizi izlemek yerine sabahın köründe yoga yapma terbiyesini yeniden kazanmam zor oldu, ama oldu.

1 aya yaklaşıyor ve hafiften eski esnekliğe dönmeye başladım.

hatta pozların nasıl olduğunu hatırlamaya çalışıp pozun içinde debelenme sürecini geçtim bile.

kendiliğinden o sabah neyi istiyorsam farkında olmadan pozdan poza geçiverir buluyorum kendimi.

sırada ne olursa olsun yeniden okuma hızımı artırmak var.

bir sürü kitap  var gönlümün kaydığı ve satın aldığım. Onlar orada durdukça kahroluyorum.

Çok klişe evet, ama güne saat eklenmesini talep ediyorum.

Gerçekten bunu istiyorum.

Neyse.

Çok yazıyor olmama rağmen bloguma yazmayı da çok özledim de geldim sokaklardan aranıza.

Diyeceklerim şimdilik budur.

Şimdi, önce her gün bakıp evrene saldığım isteklerimi taşıyan  fotoğrafı koyalım buraya.

484732_10152190018570101_220481928_n

Sonra da güzel bir müzik salalım bunu okuyanların güzel ruhlarına.

Zelda’ya da yazdım” üzerine 10 düşünce

  1. Ah Elektra’m…
    Nasıl da benzer bir evrenin içindeyim bir bilsen; istediğin yazı o yüzden yazılamadı. Bazen ne göğe ne yere sığmıyor gibi hissediyorum kendimi. Ama son doktor maceramdan sonra biraz daha normale dönmeye başladım. Bir anlamı kaldı mı artık bilmiyorum ama yazacağım 🙂

    Oğlanlar zor. Biz o mücadeleye çok erken başladık. Ortaokulda lisede gibiydik, şimdi lisede üniversitede gibiyiz. Bazen hissettiğim tam bir “çaresizlik” oluyor…

    Yoga iyi, daha çok okumak daha da iyi, bloğa dönmekse şahane… Sakın vazgeçme…

    • Zelda, blogları aşan bağlantılarının olması sevdiğin bloggerlarla güzel bir şey. Bir yerlerde görüyoruz birbirimizi ve hayatın içinde yakaladığımız keyifli anlarımızı da görüp “oh!” diyoruz, “iyiymiş neyse ki.”

      Aslına bakarsan çokça böyle hissettiğimiz günlerimiz olmuştur eskiden de. Ama o zamanlar sadece bloglarımızdan derdimizi anlatıp sırtlarımızı pışpışlıyorduk birbririmizin. Anlamı kaldıysa diyorsun ya, kaldı bence hala. Bu sabah dedim ya, onları okumayı özledim , sevdiğim arkadaşlarımın sayfalarına bakacağım niyetiyle çıkıyorsam evden, demek hala anlamı var. 🙂

      Oğlanlar…
      Ah, bu seneye kadar pek de fena değildi gidişat da bu yıl yepyeni biri ile tanışıyor gibiyim. Bu yeni sıpayı tanımaya çalışmak çok yoruyor bazen. Derin çatışmalardan yine kuzu kıvamında çıkabiliyoruz evet, ama o süreç var ya. Ay sana mı anlatıyorum di mi ya 🙂

      Yoga, kitap, film, müzik. Bir şeyler ya da, başka bir şeyler . fark etmez., kek çırpmak bile olabiliyor bazen bu. kendimiz için yapabildiğimiz bir şeylerin olması iyi hissettiriyor.
      Çok çok sevgiler Zelda 😀

  2. Geçen akşam Asu ile konuşurken o da aynı şeylerden yakınıyordu, sonra da seni örnek gösterdi, o çalışırken bile hiç aksatmaz çok okur çok film izler bir de yemek pişirir diye seni övdü durdu.
    Bazen böyle dönemler olur geçer sonra Elektram, yorma gönlünü.

    • Serpilcim, canım vefalı dostum. Nasılsın? Ne kadar ara verirsem vereyim ilk seslenenlerden olman ne kadar değerli. Çok teşekkür ederim.
      Asucumla sohbet etmeyi ne özlledim. Ama ne fena bir şey şu hayat ve istanbul ve yollar ve zaman ve trafik. sen yüzünü gördüğünde benim yerime de pat diye öpüver yanacıklarından onu.

      Evet, iki elim kanda olsa yaptıklarım vardı ve belki onlara bu denli bağlı olduğum için düzenim sarsıldığında sanki derin depresyon etkisi yapıyor. Aslında şımarıkça da biir hal bu. Başka ne sıkıntılar varken bunları takmak falan. ama ne yapalım işte, biz de böyleyiz.

      Çok öperim Serpilcim, sevgiler kocaman. 😀

  3. “aaaa elektram yazmış nihayet” diye sevindim. “ah bu oğlanlar” deyip içlendim, gülümsedim. “yogaya başlamış ha, süper” deyip imrendim, “hadi sen de spora başla yeniden” deyip kendime gaz bile verdim 🙂
    hayatın bizi yormasına gelince…farklı şekillerde olsa da bu sene beni de çok daralttı be canım. bir yandan okulun abukluğu, bir yandan ozanın sınav stresi derken kaçıp gidesim var uzak diyarlara!

    • Bir kaçtım yazdım işte Şulem. Bu ara anca çığlık atmak, iç dökmek için koşuyorum buralara. 🙂 Ah bu oğlanlar! ah! biliyorsun işte senin de gözlemleyebildiğin bi sürüsü var, benim de. ve o bi sürüsünün çoğu ile kıyasladığımda “oh!” dediğim daha çok. ama o kriz anları yok mu. o içinden çıkan ergen keçi ile derdim işte 😀

      yaaa, yogaya başladım yine 😀 Çok iyi geliyor Şulem ya. Gerçekten. Dengeyi toplamaya çok yardımcı oluyor. Yanisi, sen de yap. Mutlaka yap. Yürü, koş ne olursa işte.
      Senin de bu yılın fena. hatırlıyorum da o son sınav yılını, ki biz kasmayanlarız, yine de fena. Çok öper sarılırım, pıt pıt yaparım sırtına 😀

      • evet evet tam da bu! bakıyorum bir sürüsüne, dönüp sarılıyorum, ozi iyi ki benim oğlum diyorum, falan filan ama işte o kriz anları çok fena ya!…
        bir de bugün veli toplantısı vardı. ay nasıl içim bayıldı…evet bugün birilerinin benim sırtıma pıt pıt yapmasına ihtiyacım var gerçekten hırs kumkuması velileri gördükten sonra 😦 biri bana “ay ne kadar rahatsınız” dedi bugün mesela, “ozanın durumu nasıl” deyince “eh işte” dedim diye. ne yapmalıydım bilemedim. okulda ilk 3’de değil diye sinir krizi mi geçirmeliydim. daraldım, vallahi daraldım!

  4. pıt pıt Şulem, pıt pıt. 🙂
    Sen bana mı anlatıyorsun o velileri? Alllaaaam. Alllaaaam. kendini çocuğu üzerinden temize çekmeyen ana babalardan eyle bizi. Dinimiz amin. :))

Bir Cevap Yazın

