Sonra

1044977_10151924067845101_1415235775_n

işte cumartesidir.
güzel bir rüzgar vardır.
sabah erkenden uyanılır.
ev halkı uyandırılmaz.
zira ev kalabalıktır bu ara.
zira bu nedenle gün içinde çok ses olduğundan kitap okunamaz.
kahve olmazsa olmazdır yine sabaha ve elindeki kitaba eşlikçi.
balkondasındır, mekan belirtmeyi unutma.
kahve biter, güne hazırlık başlar ve kapı çalar.
Ankaradan abi gelmez her zaman – ki onun abla geldi versiyonunun sevincini çok iyi bilirim.
ama bu kez Ankaradan Örtmenim gelir.
tamam, o şimdilik gelmez, ama hediyeleri gelir.
hediye almak hep güzeldir, ama işte blogla başlayıp diğer tüm sosyal mecralarla devam eden tanışıklığınızın dışında seni tanımayan bir dostun seni düşünüp hediye yollaması çok çok daha güzeldir.
işte o nedenle şarkının kalan kısmı da tamamdır:”Evde bir bayram havası”
Örtmenim, çok seviyorum sizi, çok teşekkür ederim.
ve evet, 22. sayfadaki sürprize de bayıldım üstelik 🙂

Ayşegül,
farkında mısın, bu şiir çağırıyor seni
seni ve
bir dağ yolundan başka bir şey olmayan
ve yalnızca çıplak ayakla yürününce tadına varılan
aşkı

Sonra” üzerine 2 düşünce

  1. Örtmenim güzel di mi gerçekten, ben bu adamın betimlemelerine bayılıyorum. Çok da güzel fotoğraflar çeker ve gezi yazıları yazar. Ayrıca Bosna üstüne çok hüzünlü bir deneme kitabı da vardır.
    Bir gün karşı karşıya gelip muhabbetin dibine vuruncaya kadar kitaplarım benden bir esinti getirsin sana 🙂 Ben de seni seviyorum…

    • Açıkçası adını hep duyup pek de kurcalamadigim biriydi, ama bugün internette pesine düştüm ve kızdım kendime niye duyarsız kalmışım diye. İste örtmenler de bunun icin değil midir? :))) kapatacağım arayı sayende 🙂 ve karşı karşıya gelene kadar kitaplığımda Leylak Dalı olacak :)))

Bir Yanıt Bırakın

