25 BİTİNCE

20 yıl önce istemediğim düğünü istiyorum.

20130625-121607.jpg

5 yıl sonra bu şarkıyla hazırlan düğün dansına.

Güncelleme:
Dün Zelda’ya Facebook’ta şımarmıştım, ne güzel olur bir tango hediyesi diye, yoldan da geliyordu biliyordum, ama bazen insan şımarır. Elektra bazenden biraz daha çok şımarır. 😛 ayağının tozuyla radyoda bize özel bir yayın bulmak bu sabahımın tatile çıkmış olmam kadar güzel bir sürpriziydi. Teşekkür ederim ZELDA Ne diyor sen? Şükran 🙂

25 BİTİNCE” üzerine 14 düşünce

  1. Nice güzel yıllara Elektra 🙂

    Ben de arada düşünürüm hep. Evlenmek sadece atlanması gereken bir aşamaydı o zamanlar benim için, Ne giydiğimin, ne törenlerin hiç bir önemi yoktu. Evlilik denen şeyin de kurum olarak hiç bir değeri yoktu. Sadece kimseye bir açıklamak yapmak zorunda kalmadan ve gizlemeden aynı evde yaşamayı sürdürmekti önemli olan… Antalya’da nikah, arada balayı İstanbul’da yemekli düğün falan derken gırtlağımıza kadar işin geleneksel kısmına batmıştık oysa. Arada yaptığımız balayı herkesten saklandı, bilenler de yadırgadı zaten 🙂 Bir tek düğünde takı takılma aşamasında düşüp bayılacaktım gerginlikten. Ali arkamdan sıkı sıkı tutup, kulağıma bitecek, bitecek diye fısıldamıştı… Sonra hafif sarhoş bir gelindim, allahtan hemen herkes sarhoştu…

    Sonraları ya keşke gelinliğim buldan bezinden olsaydı diye çok hayıflandım. Benim prenses olma hayalim buldan beziyle sınırlıymış anlaşılan 🙂

    Bir yastıkta kocayın arkadaşım…

  2. Zelda :)) Çok teşekkür ederim.
    Nasıl da aynı duygular, düşünceler bizde de o dönemde. ki olabildiğince az karışılsın diye karar açıklanıp aileler tanıştırıldıktan 25 gün sonra yaptık nikahımızı biz de, ama 0 25 günde bile bir kaç kere vazgeçsek mi noktasına gelmiştik :)) düğüne direndik, kınaya direndik, aldım verdim bohçaya direndik, ama takı törenine itiraz etmedik biz de 😉 ertesi gün altınları satıp tatile gittik zira :)) nikahtan aklımda kalan tek şey, beni öpen tanımadığım bir sürü akrabaya mendiliniz var mı diye sormamdı çaresizce. çok sıcaktı çooook :))
    Buldan bezinden bir prenses elbiseli Zelda fikri hiç fena fikir değil bu arada . 🙂
    çok çok teşekkür ederim. sevgiler.

  3. Muhteşem bir fotoğraf, bayıldım! Ne kadar güzelsin, üstelik sadece cisminle değil varlığınla da güzelsin sen. İyi ki seni tanımışım, daha nice 25’lere Elektracığım. Eşine ve oğluna selamlar, çok sevgiler.

    p.s.: – Zelda’nın buldan bezli gelinlik hayalini çok sevdim;)
    – Bir de, sanırım ben takı merasimi dahil ritüellerin tümünden, ama tam anlamıyla hepsinden! (tekrar tekrar yazıyorum ki olsun;/) kaçacağım. Olursa sadece nikâh olacak ve bizi kimsenin tanımadığı bir yerde elbette, olmazsa da olmayacak zaten. Nasıl bunca yıldır olmuyorsa, öyle.;p

    • hey justine :)) Çok teşekkür ederim. Çok mutlu ettin beni ama :)) Şimdi, önce şunu söyleyeyim tam bir kaçış çok da mümkün olamıyor gibi. bak üstte zelda yazmış, ben yazdım, bir altta Leylak örtmenim var :)) hepimiz olabildiğince kaçabimişiz, ama işte bir yere kadar. onun için süreç başladığı anda başka bir moda geçip dışarıya almak gerekiyor ruhu. bitene kadar. bitince geçiyor işte be Justine :)) yalnız takı işini iyi düşün derim ben :)))) fena da değil gibi bak bu adet.
      Tekrar teşekkür eder, öperim kocaman. İyi ki tanımışım ben de seni :))

  4. 20 den daha fazla yıl önce birsürü şeyden güç bela kaçarak sadece nikahla evlenmiştim ben de. Şimdiki gençlerin salonda nişan, kına, bekarlığa veda, nikah, kız evinde düğün, oğlan evinde düğün merasimlerine nasıl heves edip nasıl tahammül ettiklerine şaşıp şaşıp kalıyorum. Kimbilir belki de onlar herbişeyin tadını dibine kadar çıkarmayı bizden daha iyi biliyorlardır. Yarabbim ne yorucu şeydir oysa ki; kendiminkinden aklımda kalanlarla oğlanınkinde yaşadıklarım iyi ki tek çocuk yapmışım demeye getirdi, o derece yani 🙂 Ve Elektracım örtmenim, gördüğüm en güzel gelinlerden biriymişsin, Zelda’nın Buldan bezi gelinlik hayalini de pek sevdim. Justine evlenmeye niyet ederse toplu bir düğün mü yapsak ki, Buldan bezinden gelinlik giyer iki döktürürüz ortada 🙂

  5. Örtmenim :))) çok çok çok teşekkür ederim. Şimdi yorumunu okuyunca acı gerçekle yüzleştim, başımdan aşağı ter boşandı valla. anam, ya gelin isterse tüm bu benim istemediklerimi? :// Neyse, bende de iyi ki bir tane. bir de ne deniyordu, gelin kaynana toprağından olur mu deniyordu? 😛 biliyorum tersi, ama bu sıra hepimiz isteklerimizde marjinal değil miyiz?. İsteyelim biz, vermeyen n’olsun :))) Tekrar tekrar teşekkür ederim, kocaman öperim. Sevgiler.

    • Benim gelin nisbeten bana benzedi Elektram, en sade biçimde atlattık olayı, çocukların arzu ettiği şekilde. Buna rağmen çok yorucu ve stresliydi. Umarım sen de senin topraktan bir geline denk gelirsin. Gelirsin be, gelirsin gelirsin 🙂 Benim şimdi bir oğlum, bir de kızım var 🙂

      • İnşallahhhh, diyoruz burada hep beraber örtmenim ya :)) Bir kızım olması fikri şahane, üstelik hazır yetiştirilmiş olanından olması daha da şahane 😉 Günaydın, günün çok güzel geçsin. :))

    • hahahha :))) ne güldüm ama şimdi okuyunca. o mümkünse ben de bunu yapacağım: ” gel buraya ben de bir öpücem ” :)))

  6. ben bu resme bayıldım, bakmaya doyamadım 🙂 bir de sen ne aydınlık bir kadınsın. iyi ki tanımışım seni 🙂 canımsın. 5 yıl sonraki düğünü tabi ki kaçırmayacağım. hem böylece hayatımızın ikinci yarısında tanışmış olsak da, ikimiz de birbirimizin evlilik törenlerinde bulunmuş olacağız, ne hoş 🙂

    • ya ben? ya benim mutluluğum? beni her şımarklığımda sonuna kadar şımartan dostlar bulmuş olmam sence benim için senin duyumsadığından az mı mutlu ediyor beni ha? :)) Şulem, çok çok çok çok teşekkkür ederim. Fotoğraf çektirmedik biliyor musun biz stüdyoya falan gidip. bir arkadaşımız nikah salonunun memur fotoğrafçısı ile köşe kapmaca oynayıp kendince fotoğrafladı bizi, pek de pofesyonel diyildi :)) Ama bazıları öyle bizdi ki, iyi ki de o çekmiş diyoruz bugün bile :)) bu fotoğrafta onlardan biri. orada Hakan, ayşegül kravatı şimdi fırlatıp atacağım gibi bir şey diyor sanırım bana, zira hep öyle şeyler dedi nikah boyunca :)))) Yani işte çok çok teşekkür ederim . ve evet, eğer biz bu düğünü yaparsak hayatımızın yarısında girmiş olsak da birbririmizin hayatına, ikimiz de nikahlarımızı görmüş olacağaız. hey! çılgın proje bu işte :))

  7. fotoğraf çok çok güzel, “ay resmen mutluluk bu!” dedim görünce:-) nice 25 yıllara! evliliğin kendisi sanki evlendiğin günden daha az korkutucu geliyor yorumları okuyunca. en az hasarla atlatmak en iyisi:-)

  8. clea, çok teşekkür ederim :))) yukarıda Zelda’ya yazmıştım yanıt olarak, millet bulaşmasın, olayı en az hasarla atlatalım diye kararımızın açıklanması , ailelerin tanıştırılması ve nikah arasında 25 gün falan var. ama bu haliyle bile korkunçtu, hani korkutmak gibi olmasın ama, öyleydi. :)) Zaten onun için bittiğinde her şey evlendiğine mi o kısmın bittiğine mi sevindiğini bilemiyor insan 😛 sanırım o kısmın bittiğine sevinmek ağır basıyor 😀 Sevgiler ve yeniden çok teşekkürler.

Bir Yanıt Bırakın

