NE YAZILIR Kİ!

Hepimizin içinde olduğu şeyler yaşanıyor.
umutttan korkuya savrulduğumuz, sonra bir fotoğrafla bir haberle hop yeniden umut dolduğumuz günler.
kabul edelim, en bu ülkeden ümidi kesmeyenlerimizin bile ümit limitinin çok çok üzerinde bir şeyler.
Geçtiğimiz hafta iyi değildim.
ülke meselelerine kafamı takmıştım falan demeyeceğim, çok ayıp nemalanılır mı:)
iyi değildim sadece.
bir ıssızlık gelip çökmüştü midemin bağırsaklarımın kalbimin ta ortasına.
bildiğiniz bahar depresyonu belki de.
şimdi çok çok çok iyiyim.
bugün okul giriş kapısı nöbetim var.
siyahları çektim geldim okula.
servisler yanaştı.
içinden bizim bebeler inmeye başladı ürkek ürkek.
siyah giymişler 🙂
Günaydın’ları pek coşkuluydu.
güzel bir güneş de vardı kapı nöbetime eşlikçi.
zil çaldıktan sonra bile turladım bahçede güneş altında.
çok çok iyiyim.
çok çok iyiyim.

NE YAZILIR Kİ!” üzerine 4 düşünce

  1. Şulem, sen beni bilir ve affedersin. çok eskide kalmış ne ayıp! ama bu gece kederliyim. nedense boş geliyor yiten bir hayatın yanında haziran’ın coşkusu. ne bileyim sen beni bilirsin ama.

Bir Cevap Yazın

