BUGÜNÜ BİTİRDİM

geç kalkmadım.
çok erken de değildi belki.
çokça oturdum, az gezindim.
gezinmelerim de keyfimdendi.
beden gevşeyince ruh da gevşiyor.
evet, tüm tersini savunup meditasyona falan dalanlardan özür dilerim.
ama böyle.
önce bedeni gevşet, ruh dediğin de o hallere kanıp gevşeyiveriyor.
öbür türlüsü bu ülke gündeminde zor zaten.
ruhumuz şişiyor her gün aldığımız haberlerden. bedenimizi gevşetip ona yer açmak lazım.

günün anlam ve önemine uygun olarak anneleri yaptığım konuşmalarla şımarttım, arada evdekilerin de beni şımartmasına izin verdim.

bu kışın yoğun temposunda döndürüp döndürüp pişirdiklerimden ben bile sıkıldığımdan, yemek bloglarını kurcalayıp notlar aldım.
tv’de de Refika’yı açtım ki, onun o tutkulu mutfak halleri bana da bulaşsın.
çılgın Refika, bayılıyorum sana . idolümsün işallaa. -işallaa evet, zira henüz mutfakla aramda seviyeli bir ilişki var, ama niyetim ciddi kendisiyle. –
ha bunun sonunda mutfaktan çeşit çeşit kokular yükseldi mi?
hayır.
onca sulanmanın sonucu altı üstü pilav- arnavut ciğeri ve mozaik pasta yaptım.

ha arnavut ciğeri ve pilavı nefis yaptım o ayrı 😀

20130512-211914.jpg

mozaik pastayı bilirsiniz.
hani önce şöyle olan,

20130512-211933.jpg

sonra ise şöyle olan,

20130512-211956.jpg

basit ama çekirdek ailemin iki ferdi tarafından tezahüratlarla karşılanan şey.
mozaik pasta bana değil zaten.
malum, tatlı sevmez bir elektrayım ben.
bir yıllık tatlı tahammülümü pastanın sosunu yaparken tatmakla doldurdum zaten.
bir yıl daha tatlı falan demeyin bana.
zaten favori tadım ekşinin en şahane üyesi can erik mevsimi, yemişim tatlıyı.

işte böyle blog.
şimdi kendime bir güzellik yapıp bir kadeh rakı koyacağım.
üzerime bir hırka alıp bir kase eriği meze ettiğim rakımı içeceğim.
zira koca gün başımda anasonlu bir rüzgar esti.

buyrun beraber olsun, afiyet olsun, güzellik olsun.

BUGÜNÜ BİTİRDİM” üzerine 9 düşünce

  1. sevgili elektra,
    babam da rakıyı mevsim bir tabak mevsim meyvesiyle içerdi… bu mevsimde ya çilek ya da yeşil erik… sana afiyet olsun, o da huzur içinde yatsın değil mi? kendine iyi bak sevgili anne 🙂

    • Sevgili Zelda, babana da kaldırıyoruz tam bu esnada kadehimizi, huzur içinde yatsın, ruhuna değsin . Sonra da sana kaldırıyorum babandan ayrı durma diye, anasonum sana da değsin sevgili anne 🙂

    • şulem canım, ohh bunlarla mutlu edeceksem seni ağırladığımda hep gel şekerim, ennn kolay şeyler bunlar . ha ben şahane yaparım o ayrı netekim 😛 öperim.

  2. ben bir oburiks olduğum için yemek konusunda kolay mutlu olurum 🙂 koy önüme bir kavanoz nutella ile bir kaşık bak nasıl pamuk kıvamına geleceğim 🙂

    • Ah bunu yazmayi nasıl unuttum, o mozaik pastanın sosuna bitmeye yüz tutan nutelladan da koydum bir iki kaşık:)))

  3. Bir evde “bitmeye yüz tutmuş Nutella” olması inanılmaz! Bizim evdeki kız çocuğu bu ölçekteki maddeyi, derhal “aa, anne bu bitmiş” haline getirir.
    Mozaik pastayı pek severim de, yine de en çok şu Arnavut ciğerine meylettim, valla! 😉

    • ekmekçim, bizim evdeki nutella canavarı hem canavar hem de dibi sıyırmayacak kadar tembel de ondan :)) illa tazecik kavanozu açar sıyırmak yerine :. Arnavut ciğerine gelince, arife tarif gerekmez ama, pişmeden önce 1 saat sütte bekletmeyi denedin mi? pamuk pamuuuk.

Bir Cevap Yazın

