ŞULE BİZİ TOPARLA DA BULUŞALIM

demiştim ki, Şule hepimizden daha hızlı organizasyoncu çıktı.
“hemmen” dediğinde meğer kastettiği hemenmiş.
toplaştık yine geleneksel bahar yıldönümümüzde.
bu kez ben onların yakaya geçtim.
iyi ki de.
şahane manzaralı bir teras kafede, arada yakan güneşe rağmen ferah ferah sohbet ettik.
Şulem, ekmekçim ve ben bu bahar toplaşmalarının demirbaşıdır da, bu yıl bize Aslıcım da eşlik etti.
eksiklerimiz vardı;İlkay, neo, müzi, ablam.
kulaklarınızı çınlattık ama. bilesiniz.
başka masadan yarısı içilmiş,lokumu yenmiş,suyu yarılanmış ve tepsisine kim bilir niye kızıldığından parçalanıp bırakılmış kağıt parçacıklı kahvenin sırrını çözemesek de yenilenen kahvelerle keyif yaptık.

20130512-000912.jpg

her yeni siparişimizde “şu arkadaşı yönlendireyim size” deyip işi, çözemediğimiz bir hiyerarşi oyununa dönüştüren görevlilere Aslı’nın planlı saldırılarını önlemenin haklı gururunu yaşadık.
fotoğraflar çektik poz poz, nispet olsun niyetiyle sosyal medyaya saldık.
güldük, gevezelik yaptık, iyi ettik netekim.
sırada Müzi gelince yapacağımız akşam eğlencesi var.
buna gelemeyenler, ona gelin tamam mı?
elektra herkese şu sanal okyanusta dost bulabilmiş olan elektra şansı diler.

20130512-000932.jpg

ŞULE BİZİ TOPARLA DA BULUŞALIM” üzerine 16 düşünce

    • çok teşekkür ederiz örtmenim, bir de seninle buluşsak keşke böyle. ve evet, Aslı’ya “bir daha kiloluyum de, her yere yazıcam ” zapzayıf bu, ilgi çekmek için kullanıyor bunu ” dedim, dedi ki, ” evet evet, ilgilenin benle, benle ilgilenin hoytt” :))

  1. garsonun “aaa siz bizi mi çağırıyordunuz, biz bir arkadaşınızı gördük, ona el sallıyorsunuz zannettik” demesi üzerine cinnet geçirmedik ama afferin bize 🙂
    hepiciğinizi pek çok pek çok severim 🙂

    • aaaaa, bir de ekmekçim’in kibar kibar durumu anlatıp kahveyi geri göndermek istediğini söylediği garson kızımızın robotik bir suratla bir özür bile dilemeden gidişi karşısında kahkahalarımız var ki, müşteri biz olduğumuz için çok şanslılardı bence Şulem 😀 muck bi de .

  2. Bendeniz bugünlerde geriden geriden geliyorum, amma velakin buraya yazmamak da olmaz. Çok güzeldi, gelecek defa tam kadro ve o yetmez eklenen kadrolu olalım lütfen.

    • Yenmiş lokum benim 😛 Anilittaaa:) meleba. Arkada bordo üstlüklü olan benim. İnstagrami sadelestirdim. Kapadım o kalabalık çığırından çıkan hesabı. Dur ben seni bulurum sade halimle :)))

  3. gördüm fotoğraflarınızı da nasıl içim gitti, ama dedim ne de güzel görünüyorlar tü tü maşallah süper süper. böyle ülkemin güzelliklerini gördükçe neşe doluyorum koşar adım gelmek istiyorum…. az zaman kaldı, öpüyorum hepiciğinizi :))

    • Biz boyle zaten yurdumuzun şahanelerini tanıyın diye koyuyoruz boy boy fotograflarımızı. :))) ve tam kadro gelişini bekliyoruz Müzicim. Ev sahibi blogcu olarak ben alıyorum öpücükleri ve iadesi de bana ait . Öperim, hadi gel.

Bir Yanıt Bırakın

