ASLINDA NİYETİM

bir solukta 30 kitaptan oluşan ablamdan bana yadigar babil kitaplığını bitirmekti ara vermeksizin.

BI3bXixCMAAUp_t

ama şu düşsel edebiyat diye çevrilen fantastik türle aram pek hoş olmadı.
bir tür,kütüphanede duruyor ve sen okumuyorsun yuh sana duygusuyla başlamıştım.
yo, hayır, bitireceğim elbet de. araya parça attı bizim sinema dayanamayıp 😛

Kürk Mantolu Madonna’sını okumuştum sadece Sabahattin Ali’nin.
geçenlerde, okulda başlattığım proje doğrultusunda gönüllü öğrencilerin örnek okumalarını kaydetmek için onları kütüphaneye topladığımda, rastgele bir kitabı seçtim, bir baktım Kuyucaklı Yusuf .
35 öğrencinin ayrı ayrı ama aynı sayfaları okuyarak gerçekleştirdikleri prova okumalarından sonra azıcık yabancılaşsam da Yusuf’a, dedim elektra haydi.
düşlerden gerçeğe kaçarsın hem biraz fena mı olur.
başlayıverdim edebiyat tarihinin Kuyucaklı’sının romanına.

179114_10151796331295101_1498551818_n

kaydedelim işte bunu da blogumuza.
Yusuf bitince dalarız yine düşsel kahramanların dünyasına.
ama ııh, üstüste 30 kitap bitmeyecek.
orası kesin. 🙂

ASLINDA NİYETİM” üzerine 4 düşünce

  1. Bakalım, şimdilik iyi gidiyor, Yusuf’un o dom dürüst halleri fantastik geliyor bana bazen ama, en romantik roman kahramanı falan deniyor okuduğum kimi eleştirilerde, bekliyorum o romantik tarafla tanışmayı Aslimu 🙂

Bir Yanıt Bırakın

