BAK MAYIS’I DA DEVİRİYORUZ.

20130505-174715.jpg

ne kaldı şunun şurasında.
kaç kez demişimdir anacığımın bu sözünü, yine diyeyim; ” giden gün ömürdendir oysa”
geçsin deriz, bir gün daha bitti oh deriz yoğun geçtiyse hele, ama işte bir de annemin dediği gerçek var.
neyse.
mayıs2ı da deviriyoruz dedim ya, günü bitirirken bir z raporu alayım diye açtım blogu aslında.

sabah erken uyandım – giderek sanki daha az uyku yetiyor gibi bana. hiç çok uyuyan biri olmadım evet, ama bazı günler gün içinde öyle yorgun oluyorum ki, yatarken, yarın kesin 10 saat uyurum dediğim öylesi günlerde bile erkenden uyanıveriyorum. yaşlılık? 🙂 –

evdekileri uyandırmadan kendimle, kahvemle ve hatta abartıp kendime ayırdığım zamanı çayımla, kitabımla güzel bir başlangıç yaptım bence pazara.

sonra ev ses dolsun istedim, hava güneşli, eve vuran ışık çok güzeldi, kaçırmasınlar istedim çekirdek ailemin diğer iki üyesi de.

uyandırdım onları da.
sonra işte uzun bir pazar kahvaltısı.
sonra evi toparlamak, biraz daha kitap okumak.
sonra bir küçük iş için dışarı çıktım, pazar günleri herkesin gittiği yerlere gitmiyorsanız sakin bir kent denen şeyi de yakalayabiliyorsunuz.
sakin bir kentti yakaladığım.
balkonu hale yola koyacaktık hakan’la, ama eve döndüğümde hakan hiç o havada değildi.
haydi dedim bulaşmayayım.
birikmiş dizi bölümlerini erittim ve tumblr’da fotoğraf gezdim.
e daha n’olsun.
gün itiyor işte.
kalan kısım bir pazar’ı bitirmenin bildik ritüelleri.
sıpanın okul kıyafetleri ütülenecek.
kendi haftalık kıyafetlerim ayarlanacak bu pek iyi oluyor, daha pazar gününden 5 günün kıyafetini kararlaştırıyorum, sabah uykumu bu türden dertlerle açmadan servise binip uykuma kaldığım yerden devam ediyorum 🙂 –
yemek yiyeceğiz tabii, sıpa banyosunu yapacak, muhtemel ki o arada ben bir krize gireceğim. zira girmek bilmeyecek ve sonrasında tabii ki çıkmak bilmeyecek .
e sonra da uyuyacağız işte.
bir gün daha ömürden.
z raporu alındığında sonuç kısmına sıradan yazacak .
o kadar 🙂
iyi bir hafta olsun herkese .
keyifle geçsin, geçerken oh bitti dedirtmesin tamam mı.

BAK MAYIS’I DA DEVİRİYORUZ.” üzerine 2 düşünce

  1. biz benzediğimiz için mi bu çocuklar da birbirine bu kadar benziyor sence? banyoya girmek bilmeyecek, girince çıkmak bilmeyecek kısmı cuk oturdu her zamanki gibi 🙂

  2. 😛 muhtemel ki akıl yürütmen doğru. biz benziyoruz ki bunlar benziyor. bu ara bir de sesini pek beğendiğinden olacak benim sıpa banyoda bildiğin arya uyduruyor . bağıra çağıra koca sesiyle. ergen şiddetine maruz kalan ana-baba sanacaklar komşular bizi oğluuuum deyince azıcık susuyor 😛

Bir Cevap Yazın

