BİRAZ ÖNCE

bir arkadaşım eski bir fotoğrafımızın fotoğrafını çekip facebook’a koymuş. -evet,yazdığım anlamsız oldu biraz. ama eski analog fotoğrafları facebook’a yüklerken onları önce dijital makinelerimizle fotoğraflıyoruz ya, o yani –

seksenler sonu doksanlar başı.
bakın hele bana 😉

utanç verici vatkalar ve önü kabartılmış saç 🙂
ama yok ya, hiç de utanç verici değil.
tam da migros’un nostalji ürünlerini yazayım diyordum denk geldi bu fotoğraf işte .
geçen gün, iş dönüşü yemek telaşı içerisinde girdiğimde bir alışveriş merkezi içerisindeki bu güzide marketimize, tam ortaya konuşlanmış migros nostalji arabası karşıladı beni.
abartmıyorum, bir saat kadar oyalandım etrafında döne döne, eski, bildik ambalajlarına dokuna dokuna ürünlerin.
beni izleyen olduysa epey eğlenmiştir sanırım.
şimdi zaten migros’un adını tamı tamına yazarak google trafiğinde -hah, google da yazdım tam oldu- yanlışlıkla bu bloga gelenlerin küfürlerini yiyeceğim, bir de tek tek o eski nostaljik ambalajlı markaların adını yazmayayım.
ama düşmediyse yolunuz henüz bu güzide marketimizin nostalji günlerine, düşürün derim ben.
bakalım benim gibi kendi kendinize minik çığlıklar atıp tek tek hepsini elleyecek misiniz.
market çalışanları kızmıyor, valla. dokunun yani. 🙂

20130504-230031.jpg

madem seksenleri anıyoruz, bunu da dinleyip cumartesi gecemize kaldığımız yerden devam edebiliriz .
fotoğraftaki kızımızı da tanıyalım hem bu şarkı sayesinde :

kız çok güzel latif şirin hem kitap kurdu hem bir ahu
venüs mü desem afrodit mi eli yüzü düzgün bir içim su
elbetteki feminist bir kız metafiziğe de inanmakta
bir kusuru var yalnız kızın biraz entel takılmakta
optimist hem de pesimist biraz idealizmi de savunmakta 😛

Reklamlar

BİRAZ ÖNCE” üzerine 6 düşünce

  1. Ah Elektram bu oğlumun en sevdiği şarkı idi o zamanlar, kendisi daha yarım yarım konuşuyordu ve şarkı sözlerini ezberlemek için epey çabaladı ama heyhat sadece Ali diyebiliyor diğer sözcükleri de uyduruyordu, şarkının uzunluğunu sonra da bizim dinleyici olarak durumumuzu bir düşünsene 🙂
    Mutlu Pazarlarrrr

  2. :)) benim oğlum da büyürken şu gözlüklü adamlar vardı “gurbette yorgun düştüm be ceylan ” diyen bir şarkıları vardı, bir de atena nın kaç kere kaç ola falan diyen bir şarkısı. alllaaaam, ne eziyetti koca gün onları dinlemek zorunda kalmak :)) ama düşününce de ne güzelmiş :)) sana da keyifli parlar canım Serpil :))

  3. ay ben en güzel yorumu atlamışım ya :)) dur o zaman şımarayım ve yarın gidip vatka alayım kendime 😛

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: