EMEK BAYRAMI

denince, bizim patron bize bakıp bakıp bayram etmek istedi zaar, topladı bugün biz çalışanlarını okula.
bahanesi de “daha nitelikli soru yazabilin diye size bayram hediyesi seminer”
seminerin ortasında hepimizin ayağa kalkması ve marş söylemesi üzerine fanteziler geliştiriyordum.
yapılmaz tabii.
eşek gibi çalışmak zorundayım daha.
daha hayatla ilgili önceliklerimin arasına kendimi yerleştirebileceğim yerde değilim.
o da olur elbet.
zaten her gece kurduğumuz düşlerle başlamıyor mu yarın denen macera?
popomuzu kırıp gittiğimiz gibi bugün işe, düşümüzü kurar gideriz yarınımıza da bu gece.
öyle çok da bir şeyler yazasım yok da işte, yazayım dedim yine de.
bi geldim gidiyorum yani abilerim ablalarım.
bi de şunu koyalım buraya.
bugünümüzün,kırılan düşlerimizin, güzel insanların güzel şarkısıdır.
ben bir kaç kez dinledim şimdi buraya bunları yazarken.
blogun başına da düşsün bugünlerden kalabildiği kadar sonsuza işte.
haydi yaşasın 1 mayıs blog.

EMEK BAYRAMI” üzerine 2 düşünce

    • Bizim bir gerçekleşemeyen procemiz de Ezginin Günlüğü’nü dinlemeye gitmek degil miydi Şulem :))) ikisi bir arada çikiverse keşke

Bir Yanıt Bırakın

