BUGÜN ÇAMLICA’DAN BAKTIM İSTANBUL’A

okulun bu şubesinin en güzel tarafı küçük çamlıcaya yakın olması.
hep mümkün olmasa da küçük çamlıca’ya çıkıp orada bir çay içmek, okulun denize bakan camlarından olsun adalardan bakırköy’e kadar uzanan manzarayı izlemek iyi geliyor insana.
beni en çok etkileyen okuldan çıkıp metrobüse inen yokuştan Adalar’ın elini uzatsan tutacaksın kadar yakın görünmesi.
hele nemin olmadığı akşamüstlerinde o kadar net ki, arada uzanan kırmızı kiremit cehennemini atlayıp adalar’ın görüntüsüne mıhlanıp kalıyor insanın algısı.
günün yorgunluğuna dalmış ayaklarla inerken yokuştan kaç kez küt diye nefesimi kestiğini anlatamam bu anlatamadığım güzellikteki manzaranın.
öyle oracığa çöküp akşam bastırıp adalar görüşünden çıkana kadar izlemek isteği ile doluyor insan.
kısaca, çok güzel.
yağmurlu bir İstanbul’a bakmak gerek tepeden diye okula girmeden küçük çamlıca’da bir çay içtim bugün.
yağmurlu tamam da, bulutların da yere indiği bir İstanbul olduğu için pek de izleyemedim tabii 🙂
olsun, temiz, serin bir hava sabah mahmuru bünyeye çok iyi geldi.
bugüne dair tek beklentim, akşama içeceğim çorba. 😛
gece pişirdim. tavuksuyuna yalancı işkembe çorbası .
gece içemedim, öyle kuzu gibi beni bekliyor akşama.
elektra, çaysız çorbasız kalmayacağınız bir gün diler hepinize.
Buyrun, İstanbul’u dinleyelim bakalım.

BUGÜN ÇAMLICA’DAN BAKTIM İSTANBUL’A” üzerine 6 düşünce

  1. sanırım cep telefonu kamerası yetersiz kalır anlatamadığımı göstermeye. gerçekten çok güzel görünüyor bazen adalar.

  2. Evet öyledir. 🙂
    Ya sıkı bir lodos lazım, ama o gün hemen yağmura dönmemeli, ya da iyi bir poyraz olmalı. Özellikle Mayıs’ta ve Ekim’de bir kaç gün havadaki su buharı ve toz en alt seviyede olduğunda, bakmalar doyulmaz. 🙂

    • yesss, bu kış birkaç kez yaşadım o güzellği farkedip irkilmeyi. hani sahilde olsam bu kadar yakın görünmezdi adalar. Mayıs’ta da şansım var demek? gözümü dört açayım ben o zaman :))

  3. “günün yorgunluğuna dalmış ayaklarla inerken yokuştan kaç kez küt diye nefesimi kestiğini anlatamam bu anlatamadığım güzellikteki manzaranın” demişsin ya, ne güzel demişsin…tam da boyle hissettiriyor bazen insana istanbulda yasamak 🙂

    • ben buraları pek bilmezdim Şulecim, malum ben karşının taksisiyim 😛 ama iyi ki de görmüşüm buraların İstanbul’unu 🙂

Bir Cevap Yazın

