GÜN AYSIN BAKALIM.

güzel bir bahar sabahı bu sabah.
bol bulutlu, serin, ama üşütmüyor.
aydınlık, ama göz yormuyor.
köprüden de olsa denizi gördüm de geldim işe.
geçmiş olsun, teşekkür ederimleşmelerim bitti.
derse bile girdim çıktım 🙂
çaldığım iki günün acısının cuma akşam ve cumartesi gündüze dağıtılmış veli toplantısı ile çıkacağını öğrenince pek sevindim ben de iki gün çaldığıma. 🙂
dün gece aklıma GÜLBEYAZ dizisi düşmüştü, yattığım yerde rastgele bölümler izledim de uyudum en neşeli kısımlarından. bundandır herhalde sabah yolda Kazım Koyuncu listemi koyup kulağıma dinleyip de geldim.
buyrun, size de ikram edeyim.
Gün aysın bakalım aymayanlara da artık, haydi…

GÜN AYSIN BAKALIM.” üzerine 4 düşünce

  1. ben bu şarkıyı çok çok severim ama…sevingül bahadır da vakti zamanında çok güzel söylerdi hatta. nerelere götürdün beni bir bilsen…

  2. Şulem, 1990’mıydı? galiba. Ayla diye bir arkadaşım var, Gölcük’te yazlık gibi bir şeyleri var. Sonbahar. Bir haftasonu gittik kalmaya. bu albüm de yeni, arkadaşım da aşık. Karşılıksız hem de 😀 ah o kasetçaların dili olsa da anlatsa başına gelenleri :)) Sevingül’le barışmam, bu anımı unuttuktan sonradır. 😛 yoksa şarkıyı da albümü de pek severim .

  3. ay pek de ilginç değil, Ahmet’im de Ahmet’im diye ağlayan bir Ayla hikayesi işte 🙂 ) 90’mış baktım şimdi :))

Bir Cevap Yazın

